Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Leopold skrev:Ta det inte så allvarligt Johanna! Du öppnade för spekulationer och jag levererar efter mina intryck från vad du skriver. Visst är det väl så att man engagerar sig i samma aktiviteter och använder ibland tom samma prylar i utövandet. Inte konstigt alls att man får ett intryck av att känna varandra baserat på detta. Chill.
Johanna skrev:Vilken egotripp det här blev.....![]()
Mycket värmande att läsa alla snälla ord!![]()
Tyvärr regnar skyttet bort hela tiden nu så det har inte blivit några bilder på sistone!![]()
Men jag blir taggad att lägga upp ännu fler foton och skriva ännu mer trams så snart jag bara kan!
Å inga silkesvantar nu bara för att jag är av en annan sort!
Kramizar!
gunner.a skrev:Här e en länk till ämnet... (Kvinnlig synvinkel...) Nån här som känner igen sig???
För att följa länken så måste du registera dig.
gubbe skrev:soul skrev:Jag tror det blir en AA
Jag hoppas damen ifråga tänkt om och köper ett pcp.
gunner.a skrev:Här e en länk till ämnet... (Kvinnlig synvinkel...) Nån här som känner igen sig???
För att följa länken så måste du registera dig.
Jazz skrev:Sedan var det ju det här med Johannas skjutstöd. Är de godkända för Br och liggande skytte?![]()
Johanna skrev:Jazz skrev:Sedan var det ju det här med Johannas skjutstöd. Är de godkända för Br och liggande skytte?![]()
Mina skjutstöd är godkända i alla ställningar!
![]()
![]()
soul skrev:Johanna skrev:Jazz skrev:Sedan var det ju det här med Johannas skjutstöd. Är de godkända för Br och liggande skytte?![]()
Mina skjutstöd är godkända i alla ställningar!
![]()
![]()
Det lär väl ändå tävlingsledningen avgöra
Johanna skrev:Jag har även fotograferat min nya pärla
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst