Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Per ivar skrev:Tack for glögg och pepparkakor pellegrini nesta gang tar vi med lite julpynt till träden
bjosse skrev:Blev att prioritera snöskottning men framför allt att frostsäkra maskinrummet till poolen. Man lär sig tydligen aldrig, utan väntar för länge. Dock så åkte faktiskt vinterdäcken på redan i oktober. Alltid något....
Ni ser ut att ha haft en bra dag, så jag får glädja mig genom er istället
Per ivar skrev:bjosse skrev:Blev att prioritera snöskottning men framför allt att frostsäkra maskinrummet till poolen. Man lär sig tydligen aldrig, utan väntar för länge. Dock så åkte faktiskt vinterdäcken på redan i oktober. Alltid något....
Ni ser ut att ha haft en bra dag, så jag får glädja mig genom er istället
I Norrland er det oktober i Skåne er det december man for tilpassa sig![]()
Pellegrini skrev:Idag var det varken nån större trängsel eller speciellt varmt på banan
valle skrev:Skit också jag skulle ha kört till banan idag iallafall,trodde vädret var helkass även i Björnstorp.Vi har fått minst 20 cm snö och inte fått skottat förrän för ett par timmar sen så jag trodde inte det skulle gå att ta sig ut till banan.
Vad var det för en rolig bössa Per ivar hade???????
bjosse skrev:Infravärme
gubbe skrev:Tack bjosse, du har höjt nivån på min skjutplats genom ditt inlägg. Helt enkelt inspirerat och fått mig att ta tag i problemet, söka upp och inhandla, sätta upp och installera, och sist men inte minst, inte frysa mer.
Tack bjosse.
bjosse skrev:Infravärme
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster