Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
RobertSt skrev:Ser man på, en Jula-puffra.
För att följa länken så måste du registera dig.
Johanna skrev:Tar upp den och tittar på den.....då vill plötsligt 3 st "gubbar" också titta på den.
Vad gör jag då?
Slänger fram den begärda hundringen och köper den.......
gubbe skrev:Johanna skrev:Tar upp den och tittar på den.....då vill plötsligt 3 st "gubbar" också titta på den.
Vad gör jag då?
Slänger fram den begärda hundringen och köper den.......Bara att se gubbarnas ansiktsuttryck måste vara värt mer än hundra kr.
Silwer skrev:Du skulle sagt att du tyckte pistolen var lite för lätt och smidig men ok för att plinka lite med.
Johanna skrev:Kram alla fantastiska!
Johanna skrev:Jag ser fram mot ett fantastiskt år, 2013, med luftvapen, skytte, surr och svammel. Så snart vi drar igång igen med PLVK så kommer jag att bombardera er med bilder och text från våra träffar!
Frank69 skrev:Johanna skrev:Jag ser fram mot ett fantastiskt år, 2013, med luftvapen, skytte, surr och svammel. Så snart vi drar igång igen med PLVK så kommer jag att bombardera er med bilder och text från våra träffar!
Det ser vi fram emot, och jag hoppas ni känner gemenskapen av likasinnade skyttar även om vi är lite spridda i landet!![]()
Johanna skrev:KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM för 2012!
Hoppas vi ses 2013!
Bsa_Airsporter skrev:Neeej de gör ja inteni är sååååå hemskt farliga
![]()
![]()
Nitro skrev:Hade du inte bott på typ 150 mils avstånd, så kunde det ju varit trevligt att komma och panga lite (en hel del) uppe hos er.
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster