Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Frank69 skrev:För att bli medlem betalar man in 150kr/år på +giro konto nr: 4401128-6
Frank69 skrev:Vägbeskrivning får du bäst av Pellegrini tror jag... har för mig att han brukar Pm:a en liten karta.
Frank69 skrev:Vilket luftgevär man har spelar ingen roll... men vänta med att köpa bössa innan du ser vad skyttarnas vapen presterar.
Krille73 skrev:Kan knappt vänta så jag åker förbi banan en sväng idag för att se hur det ser ut..
Jazz skrev:Tycker det är mest mat och grillning på schemat![]()
![]()
![]()
![]()
Jazz skrev:Ja vet inte egentligen hur mycket de skjuter på söndagarna. Tycker det är mest mat och grillning på schemat![]()
![]()
![]()
![]()
Krille73 skrev:och det viktigaste av allt - lämnar frugan hemma!!
Krille73 skrev:Då tar jag med korv och det viktigaste av allt - lämnar frugan hemma!!
bjosse skrev:Nu är det så att den som ids läsa tråden - vilket verkar vara jävligt svårt för en del - så är vi inte så glada för att lägga ut skjutbanan till kreti och pleti med tanke på ovälkomna gäster och detta med skadegörelse etc. Några av er som inte klarar av att läsa detta lägger lik förbannat ut en tydlig beskrivning.
Utan att ens vara medlemmar i föreningen.
Tack för det, och tack för att ni skiter i oss som är rädda om vår skjutbana i er iver att profilera er på ett ställe ni knappt besökt. Detta är nämnt tidigare i denna tråd, och var riktat till läskunninga människor med respekt för oss som använt banan en längre tid. Fundera på detta.
Me not like.
Jazz skrev:Nu är ju väg beskrivningen borttagen. Men den personen la nog upp det i väl mening utan att tänka sig för.
Jag kan ju upplysa om att man vill inte lägga upp för mycket trådar om just vägen till banorna då det förekommer en del idiotskjutningar. Just Björnstorp har varit utsatt ett par gånger, de även varit på tapeten i styrelsen att stänga den för luftskytte för den skull med. Även Vittsjö har varit utsatt för detta. Det är inte kul att komma till banorna och se träpaneler, zemaforer och bord sönderskjutna.
Tyvärr så finns det en del på forumen som inte är så noga med vad de skjuter på. Det bästa sättet och komma till en bana första gången är att komma när det är träning för då plockas tavlor och andra mål fram. Så snälla åk inte till banorna på eget initiativ, se till att ni blir inbjudna.
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster