Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
bjosse skrev:Som jag förstår så är skjutuppehållet spikat. Kolla gärna på
För att följa länken så måste du registera dig.
bjosse skrev:Att länken fungerar som tänkt betyder inte nödvändigtvis att den leder någonvart. Inte heller att adressen finns. Betyder bara just att länken funkar som tänkt. Lite skoj alltså. Tänk på det mellan halv elva och 10.30
Jag försökte skoja till det lite med andra ord efter alla dagens allvarliga ämnen. I all vänskaplighet förstås. Sedan måste jag säga att det imponerar stort att en del dubbelkollar för säkerhets skull ändå. Better safe than sorry är en insiktsfull inställning.
TheFoes skrev:bjosse skrev:Att länken fungerar som tänkt betyder inte nödvändigtvis att den leder någonvart. Inte heller att adressen finns. Betyder bara just att länken funkar som tänkt. Lite skoj alltså. Tänk på det mellan halv elva och 10.30
Jag försökte skoja till det lite med andra ord efter alla dagens allvarliga ämnen. I all vänskaplighet förstås. Sedan måste jag säga att det imponerar stort att en del dubbelkollar för säkerhets skull ändå. Better safe than sorry är en insiktsfull inställning.
om du drog en sånn här nu, undrar vad som väntar första april. Det är bäst att vara på hugget den dagen och dubbel kolla allt då innan man går på något ahhahha
bjosse skrev:TheFoes skrev:bjosse skrev:Att länken fungerar som tänkt betyder inte nödvändigtvis att den leder någonvart. Inte heller att adressen finns. Betyder bara just att länken funkar som tänkt. Lite skoj alltså. Tänk på det mellan halv elva och 10.30
om du drog en sånn här nu, undrar vad som väntar första april. Det är bäst att vara på hugget den dagen och dubbel kolla allt då innan man går på något ahhahha
Du kommer att tro att du är naken även om polotröjan skaver i nacken
Sir Ville skrev:Va fan ! Tänkte dock att varför ska försvaret använda den lilla plänten för sina övningar när de har hela Revinge för sig..
TheFoes skrev:Hade bjosse varit militär hade han säkert kommit och jäklats med oss haha
axelsson skrev:Den finns på min Gps
Nitro skrev:Jag vågar påstå att korv är underskattad mat
Nitro skrev:Jag vågar påstå att korv är underskattad mat
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster