Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Nitro skrev:Precis som du påstår Tomas. Stor tavla och det krävs vindstilla förhållande. Men i praktiken har vi ju ytterst sällan de förhållande, så därför så funkar det inte rent praktiskt med tio joule.
Tomaz skrev:Jag orkar inte ens försöka förklara, suck.....
52excellent match skrev:Kul att läsa kommentarerna i denna tråd. Här finns minst två falanger. För och emot.![]()
Ett litet blygsamt förslag :
Tomaz, prova en tävling med dom förslag som du o Laxå förordar gör en officiell inbjudan så får du kanske svart på vitt om hur intresset är bland övriga klubbar.
Allt för det gemensamma intresset.
Tack för ordet
52excellent match skrev:Grejen med det hela tycker jag är: Träffas o har roligt. Blanda skoj med allvar men ändå lite seriöst.
Jazz skrev:Sorry läste fel![]()
![]()
![]()
Anser dock ändå inte man kan skjuta under 100mm med ett 10 joules gevär
päran skrev:Det är några som har funderingar om det finns intresse för en bänkskytte tävling med 22lr 100m ,skulle det finnas intresse för en sån ? vet ju att många luftskyttar har en 22 också
Silwer skrev:Jo men det är den lättaste klassen, tänk på att du skjuter på avstånd och målområdesstorlekar skapade för 16j vapen.
Dessutom vill vad jag vetingen göra sig av med er utan skapa nånting mer än detvinhemska.
I BR klassen 10j för att folk utan licens får vara med, hur kan man vara sur pådet hur dumt man än tycker det är?
Resonemangen mot håller inte imo.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster