Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Dudda skrev:Fick vansinnigt med mersmak av dagens skytte så jag drar upp en stund imorgon förmiddag igen.
Dudda skrev:Japp, två kalla timmar:)
Sir Ville skrev:Dudda skrev:Japp, två kalla timmar:)
Jag var där vid kl. 14 och kylan hade redan kört iväg de klena...
Silwer skrev:Det här md föreningsaktiviteter har jag aldrig gillat, måla klubbstugan och grilla korv liksom.
Jag fattar att nån måste göra det med, men det jagar bort mig iaf, även om det är värre när en styrelse börjar chefa.
Visst grillad korv är gott men alltså det är så asfaltaerat så gör alal klubbar oavsett vad de gör nästan, och målar klubbstugan.
GunnarT skrev:Silwer skrev:Det här md föreningsaktiviteter har jag aldrig gillat, måla klubbstugan och grilla korv liksom.
Jag fattar att nån måste göra det med, men det jagar bort mig iaf, även om det är värre när en styrelse börjar chefa.
Visst grillad korv är gott men alltså det är så asfaltaerat så gör alal klubbar oavsett vad de gör nästan, och målar klubbstugan.
Och som ny medlem åker man alltid på något skitgöra som att skrapa färg eller liknande...
Jazz skrev:Jodå, Alla är välkomna i Vittsjö tom folk från ....![]()
Jycken skrev:Riktig kvalitet korv kommer från Taylor & Jones För att följa länken så måste du registera dig. och en av mina favoriter är helt klart Andoullie. Har sett en del av hans korvar även på coop ibland fast deras urval brukar vara begränsat. Har provat i princip alla hans olika korvar och brukar beställa hem ett gäng med jämna mellanrum under grill säsongen. Visst det är inte de billigaste men man får vad man betalar för. Plus att han använder bara lokal producerat kött så man gynnar lokala kött producenterna runt mälardalen.
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Captain Beefheart och 16 gäster