Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
hansmn skrev:http://www.ukbr22.org.uk/attachments/article/4/Rules%20for%20Air%20Rifle.pdf
Regler!
Silwer skrev:Kryllar av fel 25 yards är inte 25m, och 15 j är då inte 12fpe, vad är det för fåne som satt upp detta, amerikan?
Bonus till länder som kan dra ihop 25m benchrest mitt i vintern.
Korkat mest.
Silwer skrev:Vi brukade på andra forumet ha 10m match på vintern, då så få har mer utrymme, en del fick dock skala om sina tavlor.
Men här har aldrig nåt förekommit utan dagens tavla är mer grejen.
Nitro skrev:
Ojdå, det visste jag inte ens att vi haft. det är mkt intressant i de gamla trådarna som man missat.
Som Silwer skrev så har vi ju dagens tavla som tyvärr alldelles för få lägger upp tavlor på tycker jag (ink mig, men jag gör det ibland).
Men det hade kanske blivit lite mer seriöst med en postal och någon form av sammanställning i slutet av månaden, eller när jag tänker efter så kanske man bara skulle haft det en gång i månaden och att det kommit upp någon form av resultatlista.
Är det bara en gång i månaden så kanske fler ställer upp, problemet är ju med alla olika ställningar och avstånd samt effekter.
Ja, jag vet inte.......
buggsson skrev:Tänkte bara meddela att det är en fin webplats på G för denna och kommande tävlingar. Den håller på att funktiontestas för tillfället.
Nitro skrev:Jag får gratulera dig Tomaz till en 4 plats (1 poäng ifrån tredjeplatsen) Förvisso bara bland de som sköt utomhus.
Jag trodde jag skulle hamna sist med mitt resultat men det blev näst sist, haha.
Jag får väl förvisso också tillägga att sitta och frysa om fingrarna och bli tvungen att skjuta med EL GAMO 300 i 6,5 Joule gör väl sitt till också, haha.
buggsson skrev:Nitro skrev:Jag får gratulera dig Tomaz till en 4 plats (1 poäng ifrån tredjeplatsen) Förvisso bara bland de som sköt utomhus.
Jag trodde jag skulle hamna sist med mitt resultat men det blev näst sist, haha.
Jag får väl förvisso också tillägga att sitta och frysa om fingrarna och bli tvungen att skjuta med EL GAMO 300 i 6,5 Joule gör väl sitt till också, haha.
Tomaz, bra skjutet under de förhållandena, de utomhusskyttar som kom före dig var från Italien, kan tänka mig att våren har kommit en bit längre där.
Nitro, om inte annat är det en förträfflig ursäkt.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster