Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Wallop skrev:Den som inte har ätit grynkorv med fint potatismos till vet inte vad god korv är.
Genom ett lovvärt initiativ av Grynkorvens vänner har dock numera både Carl Bildt och andra kända personer i Kungliga Huvudstaden fått äran.
TheFoes skrev:nu har du drivit mycket med mig, utmana inte ödet ville
Sir Ville skrev:TheFoes skrev:nu har du drivit mycket med mig, utmana inte ödet ville
Jag rullar ifrån dig vid behov ...
52excellent match skrev:Hallå björnstorpare!!![]()
Någon barmhärtig själ som är ägare av ett st kronograf ??![]()
Skulle vara hyggligt om jag kunde låna en sådan i morgon.![]()
Ska försöka tuna min Hatsan AT 44 til 10 joule och se om precisionen blir bättre.
Sir Ville skrev:Försök först o komma ihåg att lägga digKlockan är ju mycket enl. tiden på ditt inlägg...
Per ivar skrev:ingen bilder i dag?pellegrini sjuk?
Sir Ville skrev:Vi fick ihop 8st. pouches till denna beställning. De kommer då i diverse färger ,efter vad folk beställd, med broderad B-storp logga och i vissa fall med namn broderad under loggan. Kostnaden blev lite högre per styck för att vi inte fick ihop alla tio men nån tia hit eller dit får vi svälja. De ska tillverkas under helgen/början nästa vecka så vi har nya pouches till nästa helg.
Även HW-fantasten Ulf långt uppifrån beställde en till sig själv men med Weihrauch-logga för han har inte kvalificerad sig i det distinkta,snygga och medmänskliga gänget av B-storpare...
Per ivar skrev:För att följa länken så måste du registera dig.
ingen bilder i dag?pellegrini sjuk?sjøt lite hemma sluta det med lite cowboy trening trefade inte tavlan men vilken kjensla
Sir Ville skrev:Var ute idag i kylan i par timmar o höll på att frysa pellet poucharna av mig så jag dyker inte upp imorgon. Kunde gärna börja bli varmare väder snart - känns som det e tillräckligt med vintern för denna gången...
Ha det bra imorgon de som vågar trotsa kylan !
bjosse skrev:Sir Ville skrev:Var ute idag i kylan i par timmar o höll på att frysa pellet poucharna av mig så jag dyker inte upp imorgon. Kunde gärna börja bli varmare väder snart - känns som det e tillräckligt med vintern för denna gången...
Ha det bra imorgon de som vågar trotsa kylan !
Slå på saunan och vårda pouchen så ses vi förhoppningsvis nästa helg istället![]()
Ha en skön helg //B
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster