Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
soul skrev:Då får du fortsätta tävla med den då
huSSe skrev:lite pyssel jag håller på med ibland, när inspirationen faller på.
mikebike skrev:soul skrev:Då får du fortsätta tävla med den då
Ja, precis, nu är det inte längre slumpen som avgör om jag träffar.
thorgus skrev:Fixat till en kloss som påbyggnad under stocken på HW98:an, måste ha nåt så att det går att få till lite vettig skjutställning i stående.
Snygg - nääe, funktionell - ja förhoppningsvis
Scatman skrev:thorgus skrev:Fixat till en kloss som påbyggnad under stocken på HW98:an, måste ha nåt så att det går att få till lite vettig skjutställning i stående.
Snygg - nääe, funktionell - ja förhoppningsvis
Har du fäst den på en skena eller direkt i stocken?
soren skrev:Ny kolv till FX enFör att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.
Lars30 skrev:soren skrev:Ny kolv till FX enFör att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.
Den blir inte dum alls.
thorgus skrev:Nja, tillverkat är väl inte direkt rätt, utan snarare modifierat. Har under en tid funderat på hur man skall kunna justera paralaxen på en frontparalax samtidigt som man kollar i kikaren när man som jag skjuter mycket knästående - måste ju liksom hålla bössan med båda händerna. Lösningen blev att använda buntband, närmare bestämt 8 st, för att göra en "krans" runt den främre ringen - på så sätt kan jag hålla framänden på bössan med vänster hand och samtidigt komma åt att justera den främre ringen med tummen - och som vanligt - snyggt, nej - praktiskt, ja
thorgus skrev: snyggt, nej - praktiskt, ja
Beangan skrev: lite små ändringar på upphaket så det ska bli lite mjukare att spänna upp.
Nitro skrev: Så det måste ligga ett lager med sand på något vis (som jag inte vet hur ännu)för att det borde kunna uppfylla kraven.
gubbe skrev:Nitro skrev: Så det måste ligga ett lager med sand på något vis (som jag inte vet hur ännu)för att det borde kunna uppfylla kraven.
Om du gör plattan platt istället så kan du fästa ett färdigt sandstöd med remmar direkt på.Finns klara att köpa, hittar inget just nu bara.
![]()
Ska leta mer sen.
mikebike skrev:Strumpa?
Jag har förresten ris i min sandsäck, andra använder airsoftkulor....
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst