Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Frank69 skrev:losdrivare skrev:Hur det blir på 300S utan modifikation borde jag få reda på strax, sätter ihop min Junior från 1977 ikväll...
Trevligt!!!Håller alla tummar för att det ev bjuds på nån bild...
Frank69 skrev:Synd att det inte är fredag...tog en liten "stämningsbild"
![]()
Frank69 skrev:Just till denna stocken använder jag Teakolja MP52 som finns att köpa på b.la ICA.
Tillverkare Herdins...
Frank69 skrev:Sedärja!!!![]()
Ser ju ut som du har lyckats riktigt bra med blåneringen...![]()
Och kolvkams höjningen är inte dålig den heller....
har själv 2st M8 muttrar som distans, då jag inte har monterat rätt sikte på min 300su ännu.
När man utprovar höjder får man ju ta vad som finns hemma och passar...
Kanske vill man skjuta ett tag och riktigt känna efter om höjden är perfekt.
Frank69 skrev:Synd att det inte är fredag...tog en liten "stämningsbild"
![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
Nerzhad skrev:man kanske skulle starta en Whisky tråd här på forumet
Leopold skrev:Jag utläser som väntat att företaget rättar till en leverans av delar som inte svarar upp mot specifikationen, men att man ska vända sig dit till ägaren med dessa frågor direkt och inte bolla problemen över halva internet först.
Frank69 skrev:Nerzhad skrev:man kanske skulle starta en Whisky tråd här på forumet
Vilken bra idé!Sign me up!
Frank69 skrev:Leopold skrev:Jag utläser som väntat att företaget rättar till en leverans av delar som inte svarar upp mot specifikationen, men att man ska vända sig dit till ägaren med dessa frågor direkt och inte bolla problemen över halva internet först.
Helt korrekt Leopold, och sorry för att man inte gjorde detta.
Har tagit upp detta med ÅF, som har tagit ärendet med tillverkaren som inte tar våra anmärkningar på allvar, jag kunde själv ha kontaktat tillverkaren också.
Har bett Admin om att editera tråden för olyckliga uttalanden i tråden... men har inte fått nån respons ännu.
(var ju mitt inlägg som citerades ett par gånger.
Har ju aldrig träffat tillverkaren, och övriga produkter som har köpts därifrån har varit felfria.
losdrivare skrev:Efter 3 misslyckade försök med Birchwood Super Blue så var det lätt att nöja sig efter första försöket med Klever. Blev mycket bättre, men det går inte att jämföra med en fabriks- eller varmblånering.
Frank69 skrev:losdrivare skrev:Efter 3 misslyckade försök med Birchwood Super Blue så var det lätt att nöja sig efter första försöket med Klever. Blev mycket bättre, men det går inte att jämföra med en fabriks- eller varmblånering.
Hade också mycket jobb med Birchwood Super Blue, när jag blånerade Dianan...
Kanske skall man testa Klever nästa gång...![]()
Kan ju testa på spännarmen då den ofta mister sin bånering pga användandet...
Frank69 skrev:Lite jobb efter varje skyttedag, men de håller sig fina...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst