Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
marhol skrev:Din lyckans ost!
Grattis till bössan!
scratchninja skrev:Det kan vara att vippan som rör sig uppåt när man gör mantelrörelse måste böjas till lite. Jag har samma problem att jag itne får maggen att snurra, har bara inte orkat fixa det ännu.Kolla hur den ligger mot magasinet när du gör mantelrörelse.
Spackhett skrev:Tjena. Är ny här.
Beställde en typhoon igår, men efter att ha läst hela den här tråden så är jag övertygad om att köpa en cyklone .22 istället.
Nu var det ju så att det kunde ingå en liten turbogrej, jag vet inte riktigt vad han menade men alltså att man skulle kunna peppa upp bössan, men som jag förstår av tråden är det alltså snarare en strypning man plockar bort? Försöker han lura mig kanske?
Luigi skrev:Spackhett skrev:Tjena. Är ny här.
Beställde en typhoon igår, men efter att ha läst hela den här tråden så är jag övertygad om att köpa en cyklone .22 istället.
Nu var det ju så att det kunde ingå en liten turbogrej, jag vet inte riktigt vad han menade men alltså att man skulle kunna peppa upp bössan, men som jag förstår av tråden är det alltså snarare en strypning man plockar bort? Försöker han lura mig kanske?
Välkommen till forumet![]()
Luftgevär kan vara strypta på många olika sätt. Jag antar du tänker köpa 10J versionen (den licensfria) och då är geväret strypt med svagare fjäder men även annat, vad vet jag inte på Cyclone.
Spackhett skrev:Tjena. Är ny här.
marhol skrev:
Förvänta dej inte en snabb leverans bara! För om bössan inte finns i butiken så verkar det ta eoner att få grejerna![]()
Vet fan inte vad dom sysslar med på FX fabriken... ere nån annan som vet de eller?
ogster skrev:Det är ingen fara med att torrskjuta ur luften å det som skramlar är hammarfjädern när bössan inte är uppspänd
Dom typhooner jag har haft har dock aldrig "skramlat" då förspänninngen varit rätt hårt påställda...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster