Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
päran skrev:Det är planerad FT träningsrunda på Lördag -bara vädergudarna är med oss annars kör vi vanligt skytte luft/22lr .
Bara de där metrologerna kunde bestämma sej nån gång
börne skrev:Var & kollade på premiären i Mörrumsån idag... vädret kunde ju varit roligare & hoppas det inte blir sämre, men man överlever väl. Man börjar ju bli van vid detta skitväder nu
erik81 skrev:börne skrev:Var & kollade på premiären i Mörrumsån idag... vädret kunde ju varit roligare & hoppas det inte blir sämre, men man överlever väl. Man börjar ju bli van vid detta skitväder nu
Drogs det nån fisk?
Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Batistuta skrev:erik81 skrev:börne skrev:Var & kollade på premiären i Mörrumsån idag... vädret kunde ju varit roligare & hoppas det inte blir sämre, men man överlever väl. Man börjar ju bli van vid detta skitväder nu
Drogs det nån fisk?
Faktiskt fick de upp några fina![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
erik81 skrev:börne skrev:Var & kollade på premiären i Mörrumsån idag... vädret kunde ju varit roligare & hoppas det inte blir sämre, men man överlever väl. Man börjar ju bli van vid detta skitväder nu
Drogs det nån fisk?
päran skrev: 3 st 45-50m mål och endast en klarade det stående- Zorro fixade det lätt ,
päran skrev:Är där vid 12 tiden
Batistuta skrev:päran skrev:Är där vid 12 tiden
Perfekt
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster