Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
JRS skrev:Fina bilder, är det dottern på bild?
Med vänlig hälsning JRS
Ja, och en bakom örattankryttarn skrev:såg nu!! den stackarn har en fet fästing vid ögat va!!
yellonet skrev:Ja, och en bakom örattankryttarn skrev:såg nu!! den stackarn har en fet fästing vid ögat va!!
En gång så hade vi en igelkott inne som vi räddade från diarédöden, den låg i sen egen skit och höll på att dö, antagligen nån som gett den mjölkLeopold skrev:Precis du hann före där...
Kan inte vara lätt att vara igelkott... fulla med kvalster och otyg men trevliga djur på alla vis trots detta.
Inte för att jag förutsätter att du menar mina bilder men jag ska tänka på det om jag postar några fler nån gång, tycker själv att det kan vara intressant med lite siffror och såLeopold skrev:Fantastiska bilder i denna tråd! Ibland skulle jag önska att man kunde få litet mer info om vad det är för objektiv och inställningar som ligger bakom.
TheFoes skrev:ingen tvekan att du älskar saab:)
thorgus skrev:ett gäng rådjur passerade över gärdet utanför vår tomt tidigare idag
vixen skrev:Mycket fina bilder ni har tagit. Ska bidra med några själv. Är lite nördig och fotar mest astrobilder. Lite måne kanske blir bra.
För att följa länken så måste du registera dig.
Daniel skrev:vixen skrev:Mycket fina bilder ni har tagit. Ska bidra med några själv. Är lite nördig och fotar mest astrobilder. Lite måne kanske blir bra.
Vad har du använt för objektiv när du fotat månen ?
Återgå till Forum lekar & Forum fun
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst