Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
TheFoes skrev:ville har du kvar allt det där du köpte för din hw 97 ? extra stocken o avtrycket ? TTI sakerna ?
bjosse skrev:Känn ingen press. Alls. He-he. BRA FOTON FÖR FAN!
Pellegrini skrev:Kan det bli bättre än såhär?
gubbe skrev:Såg dom sista snö och isresterna idag när jag åkte till stugan. Skönt.![]()
Pellegrini skrev:bjosse skrev:Känn ingen press. Alls. He-he. BRA FOTON FÖR FAN!
Kan det bli bättre än såhär? - Jag fick köra halva Skåne runt för bilden! De e inte lätt, snö börjar fan å bli en bristvara!!![]()
Johanna skrev:Snöletandet känner jag lite som en passning till oss här uppe!
Johanna skrev:Ni (du?) börjar förstå det här med att det ska vara text till också....![]()
Johanna skrev:Så snart vi kommer igång med skytteträffarna ska jag gödsla med bilder och text härifrån också!
Johanna skrev:För att inte glömma NATURUPPLEVELSER och RÖVAR!
Pellegrini skrev:Johanna skrev:Ni (du?) börjar förstå det här med att det ska vara text till också....![]()
Givetvis lite trevligare för ev läsare, men inte alltid så lätt att få ihopa nått vettigt, bara rabbla namn -hur kul e de på en skala...
Johanna skrev:Så snart vi kommer igång med skytteträffarna ska jag gödsla med bilder och text härifrån också!
Runt Nationaldagen??
Johanna skrev:För att inte glömma NATURUPPLEVELSER och RÖVAR!
Med tanke på rykte & framför allt att jag befinner mig på en skjutbana, så kommer det garanterat att vara rövfritt på mina bilderPunkt.
![]()
Johanna skrev:Vilket rykte??
Pellegrini skrev:Om inte himlen ramlat ner innan, så dyker jag upp med en rejäl balja kaffe. Siktar på vid 16,om ingen som har nyckel åsså ska dit (tidigare).
Tänkte lufta SodastreamernFör att följa länken så måste du registera dig.
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster