Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
buggsson skrev:Kommer man i 1a startgrupp, då är det ingen ide att lägga sig kvällen före, det blir en tidig start.
Tomaz skrev:buggsson skrev:Kommer man i 1a startgrupp, då är det ingen ide att lägga sig kvällen före, det blir en tidig start.
Vi gör som vi brukar, närboende och funktionärer i första skjutlaget och långväga gäster i senare skjutlag.
Som vanligt kan man naturligtvis även lägga in ett önskemål hur sent/tidigt man önskar börja, så försöker vi fixa det i möjligaste mån.
Välkomna..
buggsson skrev:
Hur är det med inskjutning, är det "inskjutningstavlorna" under 30-minutersperioderna som gäller?
Tomaz skrev:buggsson skrev:
Hur är det med inskjutning, är det "inskjutningstavlorna" under 30-minutersperioderna som gäller?
Ja, provskotten ingår i skjuttiden. Vilken mer inskjutning menar du....förstår inte riktigt vad du menar...?
Knivsöder skrev:Jag måste nog också åka dit. Kan vara skoj och få träffa de som skall skjuta i Plzen i sommar.
Tomaz skrev:Knivsöder skrev:Jag måste nog också åka dit. Kan vara skoj och få träffa de som skall skjuta i Plzen i sommar.
Ja, kom och skjut...
Knivsöder skrev:Det verkar vara flera stycken från Sthlm som skall dit så vi får försöka fixa nån form av gemensamm resa. Hoppas bara att alla Stockholmarna skjuter ungefär samtidigt, annars kommer vi att gå hårt åt alla maten som säljs där!
Ludde2010 skrev:Funderar på om ska ska våga åka dit även om min bössa är i hopplöst läge just nu med oklar joule hastighet och tveksamt inställt kiakrsikte, vore kul att testa dock. har en gårdsfest samma dag så blir lite tajt :D
Leopold skrev:Finns det möjlighet till inskjutning någonstans innan man kör sin tävlingsomgång? Har fått justera en av bössorna litet och skulle behöva nolla siktet på den innan.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster