Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Sniperace skrev:det är sk thumbnails, klicka på dem så kan du se dem i full storlek
Spectre skrev:Sniperace skrev:det är sk thumbnails, klicka på dem så kan du se dem i full storlek
Jo men min mobil verkar inte vilja förstora bilderna.
Det är nog bara nåt kompabilitetsproblem.
Leopold skrev:Jag behöver en stock JSB Exact Heavy 4.52, tänkte köpa det på vägen till Vittsjö på lördag. Men döm om min förskräckelse: Tobbe säger att han är på Elmia torsdag-lördag och att affärn är stängd dessa dagar!
Så jag undrar om det finns någon vänlig själ i närheten som tänkte komma nu på lördag, som bor i närheten och kunde hämta ut en stock dylika kulor innan torsdag när butiken stänger... dvs 10 burkar helst av batch 7000012 men finns inte det så duger det med det som finns.
Jag vore evigt tacksam!
Leopold skrev:Jättesnällt om det går att hitta en lösning för en "handover" parabola! Jag bor i Växjö så det ligger litet offside tyvärr.
Ja vi får se om någon hojtar till här inom kort!
Väldigt tråkigt när man får slut på kulor och det kommer ju lika plötsligt som när ketchupflaskan tar slut... avskyvärt inför en tävling sånt får bara inte hända igen.
parabola skrev:Förresten! Skulle inte detta lösa sig idag så är det möjligt att jag och sambon kanske kan komma och gäst skjuta på lördag på väg hem från stugan om hon e sugen. Men då blir det inte förrens runt 12-13.
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster