Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
valle skrev:Det blev ändringar i planen så jag tror att jag är på banan redan 10,30 istället
Sir Ville skrev:Halloi alla Björnar !
Jag ska kolla intresset för en provdag på ett slags "field target" med spinners i olika storlekar/avstånd med 15-20 stationer att skjuta på. Platsen blir Bökeslunds Motocrossbana (där jag fortvarande är inblandad i styrelsen och verksamheten) som är tillgänglig för detta efter ök. Vi får samla ihop en hel hög allehanda spinners (jag har en hel del men flera behövs) samt åka dit och kolla lite efter placering av desamma. Vi kan nog börja med 5-6 man och kolla hur det funkar. Any interrest ???
Sir Ville skrev:Halloi alla Björnar !
Jag ska kolla intresset för en provdag på ett slags "field target" med spinners i olika storlekar/avstånd med 15-20 stationer att skjuta på. Platsen blir Bökeslunds Motocrossbana (där jag fortvarande är inblandad i styrelsen och verksamheten) som är tillgänglig för detta efter ök. Vi får samla ihop en hel hög allehanda spinners (jag har en hel del men flera behövs) samt åka dit och kolla lite efter placering av desamma. Vi kan nog börja med 5-6 man och kolla hur det funkar. Any interrest ???
Sir Ville skrev:O.K. Du var redan inräknad ändåVi behöver några Nissar till - annars så gör vi en bana själv och säger upp bekantskapen med resten av sura Björnarna ..
Frank69 skrev:Satt just o funderade på hur ni löser detta...
Gillar er framåtanda... är medryckande...
Per ivar skrev:Sir Ville skrev:O.K. Du var redan inräknad ändåVi behöver några Nissar till - annars så gör vi en bana själv och säger upp bekantskapen med resten av sura Björnarna ..
Jag er inte surhänger med
mats64 skrev:Jag har också tänkt mig att bli medlem. Är det bara att sätta in 150 på postgirot som är angivet tidigare här i tråden eller man skall kontakta nån först?
Mvh Mats
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster