Idag hade vi skyttekväll i Arnemark igen!
Det blev en uppvärmning inför min fest om 4 veckor!
Totalt var vi 28 personer som kom och gick!Det är rekord för min bana OCH för klubben!!!
3 hundar närvarade också.....
Alla sköt inte men nästan!
Jag hade bett om hjälp med att sätta upp Stabstält 22 kl. 14!
Det kommer att bli en mycket viktig del av sommarfesten!
Air4ever kom redan 13.30 och pangade lite från sin bil ett tag....
För att följa länken så måste du registera dig.Några bilder från tältresningen:
Min moster, hennes karl och Air4ever:
För att följa länken så måste du registera dig.Air4ever, Vedman med fru i hålet....
För att följa länken så måste du registera dig.Nästan klart!
Rikohm, Ixa och AnnaCarin + fötter!
För att följa länken så måste du registera dig.På tal om fötter så hade Rikohm på sig dessa skor.....
För att följa länken så måste du registera dig.Rikohm och Air4ever spänner den sista linan!
För att följa länken så måste du registera dig.Dags för skytte då....
Men först lite grillning!
Man blir hungrig av att resa tält och jag hade lovat att bjuda på hamburgare!
För att följa länken så måste du registera dig.Mätta i magen orkar man skjuta mer!
För att följa länken så måste du registera dig.Vi var flera damer idag!
Alla sköt inte men några:
Anna-Maria:
För att följa länken så måste du registera dig.AnnaCarin:
För att följa länken så måste du registera dig.Kvällens yngsta deltagare sköt inte men mådde fint!
Anna-Marias och Crowhunters guldklimp:
För att följa länken så måste du registera dig.Sikforsarna (jag ska lära mig alla namn....) kom igen och var 3 den här gången!
De betalade medlemsavgift till klubben också!
För att följa länken så måste du registera dig.Rikohm styrketränade...
För att följa länken så måste du registera dig.....och lät Cevin testa, Cevin som vill ha en sån bössa....men INTE med pump efter detta!
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Även Cevins kompisar som följt med testade att motionera med pumpen!
För att följa länken så måste du registera dig.The Boss, Ulf dök upp efter ett tag!
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Rolig kom upp från söder, Skellefteå!
För att följa länken så måste du registera dig.En Sikforsare med hemmagjort skjutstöd...
För att följa länken så måste du registera dig.Fler saker ställs på plats, bland annat lite råttor och korrar!
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Moss ska visst alltid skruva på ett sikte på en bössa....
Frågade om hjälp hela tiden!
För att följa länken så måste du registera dig.beon_ dök upp efter en lyckad tävling i pistolskytte!
För att följa länken så måste du registera dig.Moss som också tävlat dränkte sina sorger med dryck från dunken...
För att följa länken så måste du registera dig.Många pipor blev det.....och en suddig dagens röv, lite sådär Rolig!
För att följa länken så måste du registera dig.Kolla in Lillhunden som var på besök.....det gäller att ha tungan rätt i mun!
Glad Air4ever!
För att följa länken så måste du registera dig.norris bössa lät (som vanligt) mest och illa!
För att följa länken så måste du registera dig.Lite skyttebilder:
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Å lite mer Ixa-tigg!
För att följa länken så måste du registera dig.En helt fantastisk eftermiddag/kväll!
Det var helt omöjligt att få med alla på bild trots att jag sprang runt med kameran HELA tiden.
Det var så härligt kul med så många som kom att jag faktiskt inte sköt ett enda skott!
Mina bössor användes av nykomlingarna konstant!
Så mycket kul och säsongen har knappt börjat!
Hoppas ni orkat läsa allt....
Somnar nöjd om ett tag!