Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Dudda skrev:Varför inte HW dämparen? Helt klart en av de bättre där ute samtidigt som de har låg vikt.
Jazz skrev:när man köper en Hw dämpare från Tyskaland så är den med innanmäte.
Beangan skrev:Varför köpa en dämpare och göra innanmäte? Kan man göra det som ska vara i kan man likväl göra hela dämparen.
Bsa_Airsporter skrev:Dudda skrev:Varför inte HW dämparen? Helt klart en av de bättre där ute samtidigt som de har låg vikt.
Instämmer! och har man tillgång till en svarv kan du tillverka eget innanmäte för att få den ännu tystare
Dr.KrillE skrev:http://www.sportwaffen-schneider.de/product_info.php/cPath/40_103/products_id/305
eller
För att följa länken så måste du registera dig.
Ska vara dom bästa på marknaden. Har själv provat den senare och är mycket nöjd
peck skrev:Det blev den här dämparen
billigaste jag hittade typ.
ska bara ha den för att ena hunden är skott rädd så får hoppas att den tar bort lite av smällen som blir
peck skrev:Det blev den här dämparen
ska bara ha den för att ena hunden är skott rädd så får hoppas att den tar bort lite av smällen som blir
derkaderb skrev:peck skrev:Det blev den här dämparen
För att följa länken så måste du registera dig. Missade denna?
Dudda skrev:peck skrev:Det blev den här dämparen
Tänk på att en dämpare kräver lincens även om du tänker ha den på ett licensfritt vapen.
peck skrev:jo jag vet men, tycker inte det e nån ide att försöka fixa nån licens ska ju va rätt krångligt av vad jag förståt .
VictorJ skrev:Inga problem att beställa ex ljuddämpare från sportwaffen? Hur lång brukar leveranstiden vara?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster