Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Johanna skrev:Nu har de första gästerna anlänt!
![]()
![]()
![]()
Benagan vann, sedan kom Pellegrini!
Båda två körde lite vilse......trots GPS!![]()
Lite rundvandring, mycket surr, fantastiskt trevligt!
Underbara presenter TROTS att jag skrev att det inte behövdes!![]()
Bilder kommer nog att komma senare, tyvärr inte bara från min kamera!
![]()
![]()
Johanna skrev:Nu har de första gästerna anlänt!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Batistuta skrev:Johanna skrev:Nu har de första gästerna anlänt!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tre dagar innan festen börjar... ska de skjuta in sig på målen och styla när resten kommer då eller....![]()
Synd att man inte kan vara med, hade varit roligt o skjuta på dina fina mål
Johanna skrev:Det är nästan en religiös upplevelse att vara här!
Se bara på Vedman, Beangan och Pellegrini!
För att följa länken så måste du registera dig.
Någonting drömskt i blickarna!
OM det är vädret, naturen, skyttet, maten, ved eller annat erotiskt de tänker på vet bara gudarna!
![]()
Perkla skrev:Så i början på veckan fick jag veta att jag skulle jobba idag torsdag och på fredag (imorgon ) och hela nästa veckan, jag är inte i stånd att säga nej till jobb. MEN jag sa till direkt att jag önskar få byta körningen på Måndag eftersom jag vill åka på festen som jag planerat, fick svar idag att ingen kan ta mina körningar för dom är på semester så jag kan tyvärr inte komma, jag jobbar 10-15 timmar per dag i snitt och det blir nästan en omöjlighet för mig att ta mig till festen som jag helst av allt vill till ...
Måndag morgon klockan 04:30 ringer min klocka som vanligt så det blir ingen bra idé att köra hem på söndag kväll/natt heller.. :S :S:S:S
Ledsen för detta och en smula nedstämd och irriterad, men jag har full förståelse för att folk vill ha semester...
FX Maniac skrev:Perkla skrev:Så i början på veckan fick jag veta att jag skulle jobba idag torsdag och på fredag (imorgon ) och hela nästa veckan, jag är inte i stånd att säga nej till jobb. MEN jag sa till direkt att jag önskar få byta körningen på Måndag eftersom jag vill åka på festen som jag planerat, fick svar idag att ingen kan ta mina körningar för dom är på semester så jag kan tyvärr inte komma, jag jobbar 10-15 timmar per dag i snitt och det blir nästan en omöjlighet för mig att ta mig till festen som jag helst av allt vill till ...
Måndag morgon klockan 04:30 ringer min klocka som vanligt så det blir ingen bra idé att köra hem på söndag kväll/natt heller.. :S :S:S:S
Ledsen för detta och en smula nedstämd och irriterad, men jag har full förståelse för att folk vill ha semester...
Perkla!
Sluta sura och börja planera en egen fest!![]()
Du är ju storbonde med alla möjligheter att göra något liknande, dessutom verkar du vara djupt i luftgevärsträsket och på detta forum.
Vad säger du?
Vad säger ni andra om min idé, vore inte han den perfekte festfixaren?
Johanna skrev:Bäst att hämta kameran nu!
![]()
![]()
Återgå till Skytte Tävlingar och träffar Etc.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst