Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
buggsson skrev:Nu skulle vi behöva en överflygning av ett besprutningsplan på skjutbanan, någon som är pilot? Ogräset växer alldeles ohämmat så att man inte ens ser alla kulfång.
buggsson skrev:Jag räknas ju för sjutton som stadsbo, jag är ju ingen bonde ju
buggsson skrev:Jag räknas ju för sjutton som stadsbo, jag är ju ingen bonde ju
Knivsöder skrev:buggsson skrev:Jag räknas ju för sjutton som stadsbo, jag är ju ingen bonde ju
Själv är bäste dräng!
Jag är född, uppvuxen och bor på Åsön (ön där bla Södermalm liggen) och jag kan svinga en lie. Du bor på LANDET...! Inte i stan. Om lien inte funkar så finns det också en splitter ny röjsåg i boden...
buggsson skrev:Knivsöder skrev:buggsson skrev:Jag räknas ju för sjutton som stadsbo, jag är ju ingen bonde ju
Själv är bäste dräng!
Jag är född, uppvuxen och bor på Åsön (ön där bla Södermalm liggen) och jag kan svinga en lie. Du bor på LANDET...! Inte i stan. Om lien inte funkar så finns det också en splitter ny röjsåg i boden...
Du är säkert en undercover "gröna vågen snubbe" som har tjuvtränat med lien för den dagen du flyttar till landet.
Knivsöder skrev:buggsson skrev:Knivsöder skrev:buggsson skrev:Jag räknas ju för sjutton som stadsbo, jag är ju ingen bonde ju
Själv är bäste dräng!
Du är säkert en undercover "gröna vågen snubbe" som har tjuvtränat med lien för den dagen du flyttar till landet.
Det är nog närmare 40 år sedan en snubbe på HSB satte en lie i handen på mig och sa åt mig, "röj undan den där skiten (gräset)". Att min högertumme sen såg ut som en ormtunga när jag tog tunnelbanan tillbaks till stan på kvällen var det ingen som brydde sig om. Inte jag i alla fall!
gubbe skrev:Skoj att det skjuts FT i Stockholms området.
TonyS skrev:gubbe skrev:Skoj att det skjuts FT i Stockholms området.
Nåja, nu ska vi inte överdriva... Vi var hela 4 st som dök upp!!!
Gnistan skrev:På Sö 15/9 tänkte vi köra lite "FT Prova på" för dom som vill, dom som har provat på tidigare får gärna komma och träna lite.
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster