Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Frank69 skrev:Finns ju lite stöd här för de som vill ha lite prylar...
För att följa länken så måste du registera dig.
Kör än så länge också med sandsäck, och då endast främre stöd.
Allt annat är ju lite fjolligt...
Frank69 skrev:Ha,ha,ha...
ja livet är hårt... men roligt har vi...
Skall först iväg en sväng... o sen blir det skytte idag...
Har själv tittat lite på Cardwells 3benta framstöd...
Frank69 skrev:Finns ju lite stöd här för de som vill ha lite prylar...
För att följa länken så måste du registera dig.
Kör än så länge också med sandsäck, och då endast främre stöd.
Allt annat är ju lite fjolligt...
The Beef skrev:Jag skall försöka göra ett reportage om hemmabyggen av framstöd. Kanske kroppen återhämtat sig tills imorgon.
niklas skrev:Ja det måste det va
Nitro skrev:Tja reglerna är som de är och jag är inte så säker på att det är något bra stöd när det blåser och du ska justera för vinden blixtsnabbt. Mitt jula domkraftstöd för 129:- ala Gubbe är jag jättenöjd med förutom att det är lite väl högt.
Visst finns det superdyra glassiga stöd, men jag är inte helt säker på att de är så bra såvida det inte är vindstilla, och hur ofta är det så dagtid?
buggsson skrev:Nitro skrev:Tja reglerna är som de är och jag är inte så säker på att det är något bra stöd när det blåser och du ska justera för vinden blixtsnabbt. Mitt jula domkraftstöd för 129:- ala Gubbe är jag jättenöjd med förutom att det är lite väl högt.
Visst finns det superdyra glassiga stöd, men jag är inte helt säker på att de är så bra såvida det inte är vindstilla, och hur ofta är det så dagtid?
Vad har vindstilla med saken att göra? Ett bra frontstöd gör att bössan ligger stilla när man ställt in det, det gäller väl även joystick-typen av stöd. Stöd påverkas inte i sig själva av om det blåser eller inte, då är de felkonstruerade. Mitt frontstöd påverkas av inte av vinden, utan av dålig konstruktion.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster