Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Jazz skrev:Vi brukar fixa det som endags kurs. Kontakta sniperace om det. Kan nog fixa så det blir prov samma dag.
Jazz skrev:Vi brukar fixa det som endags kurs. Kontakta sniperace om det. Kan nog fixa så det blir prov samma dag.
grym skrev:kortet är rena skämtet
det är tänkt som ett test för insteget i skytte för dom som inget kan
personligen så tror jag skyttesverige förlorar mycket på att ha med idrottsklubbarnas sätt att se på skyttet, begränsat, tråkigt, fullt med regler som är i stort sett menlösa
(kolla på flera sidor om hur ex skor får vara)
personligen vill jag hålla på med skytte för att jag tycker det är kul, och en bra träning för jakt, ingen idrott för mig tack
Silwer skrev:Jo men det är skönt att ha alla svar vetu, för det finns ju ett hemligt forum där de bästa inom området håller till har jag hört, så det är väl de som avses.
Annars är det tydligen givakt så fort de överordmnade krutskyttarna osv talar.
Men ok jag släpper det ni kan köra er skit i botten bara, ha de tså jävla kul med SM och 10 pers osv.
grym skrev:det jag säger är att skytte i sverige har nästan tynat bort , från en stor folkrörelse till en bråkdel av vad det var
en hel del av detta beror på att det har blivit, hm, idrott av det, överkomplicerat, massor av regler, trångsynt, svårjobbat
eller, motsatsen till trevligt, kul och intressant
hm, jag har skyttekortet , tagit det för gevär och pistol
grym skrev:det jag säger är att skytte i sverige har nästan tynat bort , från en stor folkrörelse till en bråkdel av vad det var
en hel del av detta beror på att det har blivit, hm, idrott av det, överkomplicerat, massor av regler, trångsynt, svårjobbat
eller, motsatsen till trevligt, kul och intressant
Återgå till Skytte Tävlingar och träffar Etc.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster