Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Jazz skrev:Har råkat ut för en sommar infektion så jag ställer in lörd och sönd.![]()
![]()
TheFoes skrev:Tack för idag !
Får skaffa ett kikarsikte med lite mer zoom så ska det bli ännu bättre. Djupt imponerad av Leopolds AR 1000, väldigt behaglig att skjuta med.
pan skrev:TheFoes skrev:Tack för idag !
Får skaffa ett kikarsikte med lite mer zoom så ska det bli ännu bättre. Djupt imponerad av Leopolds AR 1000, väldigt behaglig att skjuta med.
Jaså! Det är där du håller hus. Har inte sett dig på ett halvår
TheFoes skrev:Du vet hur det ärSkyttesäsongen i björnstorp börjar inte förens det är -23 grader ute :P:P
Pellegrini skrev:TheFoes skrev:Du vet hur det ärSkyttesäsongen i björnstorp börjar inte förens det är -23 grader ute :P:P
Så då åker du upp till södra norrland och smygtränar.. FY!
Frank69 skrev:Vi hade finbesök av TheFoes, med sin nya Diana 56...
den gick ruggit bra i 10J, på 50m sköt den vad vi kunde komma fram till lika bra som FWB300...
Nitro skrev:Frank69 skrev:Vi hade finbesök av TheFoes, med sin nya Diana 56...
den gick ruggit bra i 10J, på 50m sköt den vad vi kunde komma fram till lika bra som FWB300...
En sån har jag länge velat prova.
Skulle vara mkt intressant att dra en BR tavla med den på 25m i 10J och se ifall den hänger med en FWB.
Kan den sen vara lika lättskjuten i fullfart så kan den kanske hänga med i matchen med pcp bössorna i samma effekt.
Som sagt skulle vara mkt intressant att se vad den går för.
Jag förutsätter att ni hade lika trevligt som vanligt, tyvärr fick jag jobba idag.
Men imorn blir det ett besök hos Björnligan.
TheFoes skrev:Idag gick mesta av tiden på att skjuta på 25 m, inget seriöst, mest test av olika typer av ammo. Jag gillar faktiskt bössan väldigt mycket, jag vet att den kommer gå¨ännu bättre i lite högre effekt. Men det finns en sak som jag måste ta och köpa först, och det är ett kvalitets sikte med minst 20x förstoring.
Frank69 skrev:TheFoes skrev:Idag gick mesta av tiden på att skjuta på 25 m, inget seriöst, mest test av olika typer av ammo. Jag gillar faktiskt bössan väldigt mycket, jag vet att den kommer gå¨ännu bättre i lite högre effekt. Men det finns en sak som jag måste ta och köpa först, och det är ett kvalitets sikte med minst 20x förstoring.
Ja ett bra sikte är en förutsättning för att man skall kunna plocka de där sista poängen.
Är ju inte lätt när man skall gissa sig till var skotten tar...
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster