Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Jazz skrev:Den som kommer representera VSKF i Ft avdelningen blir Leopold
Jazz skrev:Vi har redan börjat diskutera Ft bana så vi får se vart vi hamnar nu.
gubbe skrev:Jazz skrev:Den som kommer representera VSKF i Ft avdelningen blir Leopold
Ett mycket bra val. Kunnig och intresserad
Jazz skrev:Vi har redan börjat diskutera Ft bana så vi får se vart vi hamnar nu.
Det låter bra.
Frank69 skrev:Mycket bra val!
Leopold har försås också mitt fulla stöd i detta förtroende uppdrag.
Kul att vi hann med så mycket under 2013!
Frank69 skrev:Vi får se lite hur det går... kommer att pressas hårt med mina kroppsliga besvär under vintern.
Så nån gång under våren vet jag nog vad jag håller till.
Detta var också orsaken till att jag inte kunde ställa upp som förtroendevald, har helt enkelt inte mer ork i kroppen för det.
Skall under flera månader bo på sjukhushotell och testas under dagarna... Kanske klarar kroppen detta, kanske inte.
kommer att få åka hem under helgerna för att vila upp mig...
Om det senare inträffar så hoppas jag att det inte blir för permanenta skador som begränsar livet.
Har under hösten genomgått en del förberedande tester... så ibland har man varit lite off.
Jag hoppas att det i alla fall blir ett avslut på mina tester och att jag får återgå till ett deltidsarbete.
(har flera arbetsgivare som väntar på att jag skall bli till förfogande)
Så fort jag har möjlighet och ork så dyker jag ju upp på nån bana...kan man ju inte klara sig utan...
TheFoes skrev:Hoppas det ordnar sig frank.
lunnahöja skrev:du har väl böxera på dej?
TheFoes skrev:jag har en fråga bara. Får vi medlemar från vittsjö rabbat från
vildsvinsbutiken?
Sniperace skrev:TheFoes skrev:jag har en fråga bara. Får vi medlemar från vittsjö rabbat från
vildsvinsbutiken?
Det vet jag inte, men jag kan kolla upp det, i stort sett hela personalen är ju medlemmar
Jazz skrev:Torsd den 14/11 18,00 börjar kurs i att ta jägar examen i vskf. Jag hoppas att ni som var anmälda har redan fått reda på det. Vi är fem -sex stycken och det finns plats för fler om intresse finns. Känner ni för det så Pm mig.
Jazz skrev:Nej, Jag ska kolla.
parabola skrev:Jazz skrev:Nej, Jag ska kolla.
Ok. Tack.
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster