Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
gubbe skrev: Men vilken tavla....
thorgus skrev:Bössa: HW97k .177 10j
Ställning: Sittande FT-ställning (bössan över armen)
Avstånd: 30 meter, 10 skott
Kikare: Bushnel Banner 6-24x40 (18 ggr förstoring)
Ammo: JSB Exact 4.52
För att följa länken så måste du registera dig.
Det brukar påpekas att 10-skottsgrupper ger en mer rättvis bild av sanningen än 5-skottsgrupper och det stämmer nog rätt bra. Av någon utgrundlig anledning sitter huvudgruppen i samlingen något neråt/vänster, det har jag ingen riktigt bra förklaring till, däremot den där "halvvitingen" till höger den har sitt ursprung i en lite slarvig avfyrning. kan det vara så att siktet inte är rätt till 100?gubbe skrev: Men vilken tavla....
Ja den du, det lär dröja ett tag innan jag lyckas med konsstycket att producera en likadan igen, under gårdagens skytte hamnade jag i ett närmast transliknande tillstånd, allting bara stämde.....nu gäller det "bara" att hitta den där känslan igen
, men det är gôtt att veta att bössan förmår att leverera om jag bara sköter min del av avtalet
Silwer skrev:hm den bössan går hårt ser jag, överdelen av tavlorna är nästan genomträngda igen.
Prova om du kan luta fånget och så har du något ovanför det som tar upp splittret så slipper du det där.
Det där är inte 10J va?
Silwer skrev:hm den bössan går hårt ser jag, överdelen av tavlorna är nästan genomträngda igen.
Prova om du kan luta fånget och så har du något ovanför det som tar upp splittret så slipper du det där.
Det där är inte 10J va?
FX Maniac skrev:Den här kulfången gillar jag och har aldrig några problem med splitter:
199kr på Cabom och den klarar 30 joule.
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster