Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
börne skrev:Lämnade över fotandet till batistuta idag då han bara stod & drällde ändå, du skötte ju dig bra![]()
Men var tvungen att fota detta ögonblick... Denna bild togs på korv nr två, eller tre blir det ju då detta var en dubbel![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
johangfx skrev:Har ingen möjlighet att kolla vart min bössa träffar på 10 15 20 25 30 35 40 45 50m eller nolla den på 25m hinner jag stressa med det innan tävlingen den 30? Annars så får bössan stanna hemma så äter jag korv istället. Är ingen mening om jag måste gissa var jag träffar.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Deichenpoff skrev:men man får väl vara med å skjuta lite även om man inte tävlar
johangfx skrev:OCH att få mer poäng än skåningarna! Eller hur börne
johangfx skrev:Du skall alltid vara värst din skåning
päran skrev:Dom positiva tongångar som har varit håller i sig .Har idag diskuterat sponsring med en lokal sponsor som vill ha oss som front figurer .
päran skrev:Dom positiva tongångar som har varit håller i sig .Har idag diskuterat sponsring med en lokal sponsor som vill ha oss som front figurer .
johangfx skrev:Ses 10.30 imorgon då kommer jag och Deichenpoff
johangfx skrev:Bravi måste ju se till att Deichenpoff kan TRÄFFA många medlemmar. Hihi
börne skrev:johangfx skrev:Bravi måste ju se till att Deichenpoff kan TRÄFFA många medlemmar. Hihi
Vi måste ju göra som grabbarna på Lundsberg & hitta på en riktigt rolig ritual till alla nykomlingar...SPRING!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Återgå till Skytteklubbar och föreningar