Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Blacken skrev:Lite fusk det däringa med speciella skjutkläder, visst dom ger ju resultat, men man skjuter inte på sin "egen förmåga" så att säga. Utan man använder sig av "stöd utifrån" typ. Det skulle vara olika klasser tycker jag, en klass för dom som skjuter med konstgjort stöd och en klass som skjuter "naken" så att säga.
Silwer skrev:Fast ok, skitsamma, de storsatsar de här snubbarna, alltså på en mer proffsig nivå, vi andra behöver inte det där skiten för att ha kul.
Men det om clownklädrna för match, det är sjukt när jackfan är så styv att du som nån skrev kan stå och sova i grejorna, hur fan kan man ens tycka att dete har med nånting att göra skyttemässigt, men men är det inte förbjudet är det tillåtet och till slut blir det så som det är.
Det är som de här amerikanska skytteselarna eller när de har sånt jävla nerstick på hamstern så de kan stödja bössan mot andra delar på kroppen, dvs totalt löjeväckande.
martinw skrev:Vi i onsala kommer ha en klass på våra söndagsskjutningar som får ses som entypsklassens insteg i sverige. Vi kommer köra diana 20 och max x10 kikare. Sen får man inte röra varken geväret eller kikaren under tävlingen. När det gäller klädsel har vi sagt att bara de gula adidasshortsen och bar överdel gäller. Vi är redan 12st anmälda till aprilsöndagen. Väl mött!
martinw skrev:Tanken med de gula shortsen var som jag förstod det att de blir genomskinliga när vi svettas, så antagligen funkar inte rosa shorts.
Martin skrev:martinw skrev:Tanken med de gula shortsen var som jag förstod det att de blir genomskinliga när vi svettas, så antagligen funkar inte rosa shorts.
Attans, hade annars tänkt ha sådana här:
Men jag får söka efter gula då....
börne skrev:Tycker det är mycket dravvel i tråden om saker som inte "köpts" så jag får väl lägga in en bild på dagens inköp. Alltid lika skoj med nya prylarBlev till slut en 32Gb... tänkte köpa en 64Gb "bara för att" men ångrade mig då jag har klarat mig med en 32:a i 2 år nu så ska väl göra det även nu.
För att följa länken så måste du registera dig.
Callmenobody skrev:Nu måste du ju prova inteliscope med ju ;-)
Skickat från min GT-I9210 via Tapatalk
Callmenobody skrev:Baofeng 5RA+ gånger två
Återgå till Forum lekar & Forum fun
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster