Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
börne skrev::thumbupp:
Du får gärna påminna om det när det närmar sig så man inte glömmer
Johanna skrev:börne skrev:Batistuta ger tummen upp för träffbilden![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
Superhäftig bild!![]()
Batistuta skrev:Lite älgskytte![]()
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=soXFm-vTzIA&list=UUKFa2yXJvOOv96B1QwYepoQ[/youtube]
En jäkla massa filmer. Hur fungerade dom där båtarna
Batistuta skrev:Börne, putt puttbåtar är häftiga, de fungerar som en slags ångmaskiner och är roliga att bygga, jag och brossan byggde två med hans söner.
Batistuta skrev:För att följa länken så måste du registera dig.
Hopplöst med såna häringa klubbkompisar
Batistuta skrev:Leif nya bössa blev synad i sömmarna
johangfx skrev:Någon mening att ta med geväret i morgon?
börne skrev:Då var det fruktansvärda provet över, jag hatar verkligen prov, blir så nervös att skallen bara låser sig, all ångest från skoltiden kom tillbaka![]()
Om jag räknat rätt var vi 11st som tog skyttekortet idag & vad jag förstod så klarade vi alla av det![]()
Två bilder på oss när päran & AT44 försökte lära oss allt om olika vapen, etik, moral & framförallt om säkerhet. Själv har jag väldigt dålig moral, inte inom skyttet dock! Gick lite lugnare på väg hem![]()
Grattis till oss alla
husis skrev:Tackar alla medverkande idag för en givande dag trots att det inte blev något skytteLite extra tack till Päran och Leif för att ni höll i kursen och fixade kaffe, kaka och bullens korv.
sigge63 skrev:husis skrev:Tackar alla medverkande idag för en givande dag trots att det inte blev något skytteLite extra tack till Päran och Leif för att ni höll i kursen och fixade kaffe, kaka och bullens korv.
Håller med![]()
börne skrev: men just nu har vi sjukt dåligt att göra på jobbet & man funderar hela tiden på hur länge det kan hålla på,
börne skrev:sigge63 skrev:husis skrev:Tackar alla medverkande idag för en givande dag trots att det inte blev något skytteLite extra tack till Päran och Leif för att ni höll i kursen och fixade kaffe, kaka och bullens korv.
Håller med![]()
Så j*vla gott... nu kan även vi Krstd-bor få licens.
Nu vill jag bara känna en trygghet med jobb innan jag vågar handla, har aldrig varit arbetslös sedan jag gick ut gymnasiet 1991, men just nu har vi sjukt dåligt att göra på jobbet & man funderar hela tiden på hur länge det kan hålla på, varit relativt lite hela hösten & sedan nån vecka innan jul har vi knappt haft något att göra, mest lite ströjobb som man harvar av på en halvdag lite då & då & vi är inne i feb. Vi brukar ha 3 månaders projekt så det är STOR skillnad. Även vattenskärningen (mest legotillverkning) står mer eller mindre still & den brukar gå hela tiden annars. Är riktigt orolig & tänker på det hela tiden![]()
Vill ju köpa min AA MPR & skaffa vapenskåp & licens... sorry om jag sitter här & skriver av mig, men är nog lite onykter nu, "firar" att skyttekortet är fixat. Hade ingen bärs så dricker nåt fint rötjut jag fått av syrran, blir fan fjolligt blödig av rödvin
Tack alla i MSG för att ni är så himla goa gubbar & tanter (Nilla)
börne skrev:Har ju 18 årig Bowmore hemma men det kom jag inte på förrän jag såg dettamen nu är jag så pass onykter att jag INTE kommer börja smutta på den dyre f*n
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst