Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Nitro skrev:Jag och Alfred tänkte komma på besök också....
börne skrev:Nitro skrev:Jag och Alfred tänkte komma på besök också....
![]()
Glöm inte korven
Nitro skrev:börne skrev:Nitro skrev:Jag och Alfred tänkte komma på besök också....
![]()
Glöm inte korven
Hur skulle vi kunna glömma det, det tillhör ju det man packar in före bössan
johangfx skrev:Lite avis är jag. Men jag och fru köpte en ny bil istället;)
Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
börne skrev:Autokorren fick sätta livet till idag då "Batistuta" sköt sönder den med sin fullfartskanon![]()
Som tur inget allvarligt då det bara var en fjäder som inte mådde så bra av att vi träffade, den var snart igång igen
![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
Batistuta skrev:
Men det blev en lång dag för mig idag, jag hann inte innanför dörren förrän morsan ringde och jag fick åka hem till henne och sedan blev det ambulans till akuten, så där har jag suttit hela kvällen. Som tur var så var det inte så allvarligt denna gång utan vi fick åka hem vid 9-tiden med lite nya mediciner och återbesök.
Batistuta skrev:Den 27/4 är det dags för SSM och Vårlaxen. Vi har möte på tisdag där vi ska sätta de sista detaljerna innan vi publicerar tävlingen. Nitro, Alfred och sigge63 har lovat att hårdträna för att ge Mörrumspojkarna en riktig omgång
Nitro skrev:Batistuta skrev:Den 27/4 är det dags för SSM och Vårlaxen. Vi har möte på tisdag där vi ska sätta de sista detaljerna innan vi publicerar tävlingen. Nitro, Alfred och sigge63 har lovat att hårdträna för att ge Mörrumspojkarna en riktig omgång
Jo, så är det nog. Jag får damma av min gamla El Gamo 300 och börja träna. Är det ok att ha liggunderlag och sovsäck med sig att ha som stöd
Batistuta skrev:Innan skyttet idag hade vi ett litet möte om tävlingen i april. Loffe tar på sig tävlingschefsrollen![]()
Så nu ska han bara se över inbjudan så publicerar jag den i alla kanaler.
Skyttet gick bra efter att Henrik (poho) stack, störde mig något enormt på hur bra han sköt med sin lilla HW30Lägger upp en tavla på dagens
a_gunther skrev:Batistuta skrev:Innan skyttet idag hade vi ett litet möte om tävlingen i april. Loffe tar på sig tävlingschefsrollen![]()
Skyttet gick bra efter att Henrik (poho) stack, störde mig något enormt på hur bra han sköt med sin lilla HW30Lägger upp en tavla på dagens
Roligt att höra. Blir det SSM eller blir det bara en vanlig nationell tävling.
Skickat från min GT-I9295 via Tapatalk
Batistuta skrev:a_gunther skrev:Batistuta skrev:Innan skyttet idag hade vi ett litet möte om tävlingen i april. Loffe tar på sig tävlingschefsrollen![]()
Roligt att höra. Blir det SSM eller blir det bara en vanlig nationell tävling.
Skickat från min GT-I9295 via Tapatalk
Det blir SSM men vi har fortfarande lite diskussion om vi ska ha den öppen för andra deltagare, och hur vi gör då. Tror du att någon från exempelvis Laxå är intresserade att åka till Mörrum?
janned skrev:Ja, de kan ju bli en utmaning oidag, de blåser ju halv storm ute!! Men vi gör väl ett försök!!
De blir nog bra drag i grillen iallafall
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Brogubben, börne och 15 gäster