Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
zerozaar skrev:Gör underspännaren på hatsans Torpedo modeller och underspännaren på hw80, 57,97? och dom andra någon skillnad mot en brytbössa?
Sen känns ju hatsan 135 med pipvikt och kikarsikte som ett väldigt prisvärt paket, hittat det ör 2900, mot hw95 för 3100 utan något...?
zerozaar skrev:Gör underspännaren på hatsans Torpedo modeller och underspännaren på hw80, 57,97? och dom andra någon skillnad mot en brytbössa?
Sen känns ju hatsan 135 med pipvikt och kikarsikte som ett väldigt prisvärt paket, hittat det ör 2900, mot hw95 för 3100 utan något...?
Superbee skrev:
Feinwerkbau 300s är en riktigt fin bössa, som jag är sugen på att äga igen kan man läsa i min signatur... men priserna på dem är ju numera upp åt väggarna, jag köpte min förra för 800 kr, det kändes som ett lagom pris, numera begär ju folk mellan 2500-4500 kr för en sån här gammal påk i renoveringsskick och då får det nog vara så att man hellre sneglar åt en fin OCH NY HW, måtte de vara så bra som alla säger som sagt...
Dnepr 750 skrev:Ska det vara ett Gamo, ska det nog vara ett CFX. Fått bra kritik över hela världen,
Återgå till Luftgevär (Fjäder & Gasfjäder)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster