Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Nitro skrev:Johanna skrev:Som vanligt väljer jag inte det jag handlar som andra gör!
Det viktigaste är att de är röda och svarta (+silvrig metallfärg då)!
De kommer att matcha skjutplats och grillplats perfekt!
Huum, det här med kvinnor.
Inte så lätt att förstå alltid![]()
börne skrev:Nitro skrev:Johanna skrev:Som vanligt väljer jag inte det jag handlar som andra gör!
Det viktigaste är att de är röda och svarta (+silvrig metallfärg då)!
De kommer att matcha skjutplats och grillplats perfekt!
Huum, det här med kvinnor.
Inte så lätt att förstå alltid![]()
![]()
Hade samma tanke igår när jag läste men höll käften. Verktyg ska va bra, inte snygga
tranicos skrev:Dessvärre bestämde sig hunden för att den var hans egendom så jag får väl leta vidare efter.
tranicos skrev:Jag var på loppis idag och slog till på en sandfylld gräsand. Perfekt att ha som stöd till bössan tänkte jag. Dessutom komplett med fickor för tex. ammunition. Dessvärre bestämde sig hunden för att den var hans egendom så jag får väl leta vidare.
För att följa länken så måste du registera dig.
Batistuta skrev:tranicos skrev:Jag var på loppis idag och slog till på en sandfylld gräsand. Perfekt att ha som stöd till bössan tänkte jag. Dessutom komplett med fickor för tex. ammunition. Dessvärre bestämde sig hunden för att den var hans egendom så jag får väl leta vidare.
Då har du snart sandstrand inomhus, söt valp?
tranicos skrev:Batistuta skrev:tranicos skrev:Jag var på loppis idag och slog till på en sandfylld gräsand. Perfekt att ha som stöd till bössan tänkte jag. Dessutom komplett med fickor för tex. ammunition. Dessvärre bestämde sig hunden för att den var hans egendom så jag får väl leta vidare.
Söt är han, men valp är nog att ta i. Han är trots allt fyra år.
tranicos skrev:Batistuta skrev:tranicos skrev:Jag var på loppis idag och slog till på en sandfylld gräsand. Perfekt att ha som stöd till bössan tänkte jag. Dessutom komplett med fickor för tex. ammunition. Dessvärre bestämde sig hunden för att den var hans egendom så jag får väl leta vidare.
Söt är han, men valp är nog att ta i. Han är trots allt fyra år.
XY1 skrev:Nu skall jag bara välja ett passande vapen.....![]()
Springer skrev:Ha-ha, mina hundar träffar en sån på våra promenader för visst är det en Amstaff?
Han ser vuxen ut för mig i vart fall, de är ju lite "stabbiga" i formen de där
losdrivare skrev:XY1 skrev:Nu skall jag bara välja ett passande vapen.....![]()
Supernajs, du kommer inte bli missnöjd!Vad är det för riktmedel?
Oden skrev:Ja jag hade ju en annons ute på köpes för någon vecka sedan. Hade ju en Royal 400 förra sommaren och det tar mig emot att säga men jag saknade den mycket så det var ju bara att handla igen.
Det jävliga var att jag fick så mycket bra erbjudanden så det är en Royal 500 valnöt .25 på väg med
Wallace skrev:Senaste tillskottet, helt ok skick.
Återgå till Forum lekar & Forum fun
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster