Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Superbee skrev:Och folk köper dem för de priserna? Why?
Superbee skrev:Och folk köper dem för de priserna? Why?
Daniel skrev:köper du ett hw gevär kommer du att kunna ksjuta sockerbitar på 20 m håll, köper du ett hatsan får du använda hela sockerpaketet som mål
jonish84 skrev:Hej Golle, Jodå jag har skjutit med andra gevär:)Har ett gamo400 som jag skjutit mycket med och den bössan kommer inte i närheten precisionsmässigt. Sen har jag skjutit med kompisens diana 52. Den bössan rår dock ej hatsan 100x på i precision men den är något dyrare också. MEN jag har aldrig skjutit någon annan hatsan bössa så dem kan jag inte uttala mig om tyvärr.
Och visst, det är ju inte den mest lättskjutna bössan man kan ha som nybörjare. Men de ska ju inte va alldeles för lätt heller tycker jag:) LITE sport ska det ju VARA. hi hi
oden-68 skrev:jonish84 skrev:Hej Golle, Jodå jag har skjutit med andra gevär:)Har ett gamo400 som jag skjutit mycket med och den bössan kommer inte i närheten precisionsmässigt. Sen har jag skjutit med kompisens diana 52. Den bössan rår dock ej hatsan 100x på i precision men den är något dyrare också. MEN jag har aldrig skjutit någon annan hatsan bössa så dem kan jag inte uttala mig om tyvärr.
Och visst, det är ju inte den mest lättskjutna bössan man kan ha som nybörjare. Men de ska ju inte va alldeles för lätt heller tycker jag:) LITE sport ska det ju VARA. hi hi
Kan ju bara säga att du har rätt många bössor kvar att provaAtt jämföra hatsan med ex Diana 52 går bara inte
oden-68 skrev:Skrev ju innan att man kan inte jämföra Hatsan och Diana 52.Det är nästan så att jag tycker det gäller mellan D52 o D54 oxå.D54 tycker jag är en grymt fin bössa att skjuta med(52an är oxå mycket fin men på ett annat sätt)
jonish84 skrev:man får be till jesus
Kryddan92 skrev:hej, lånar tråden lite om detta är rätt ställe? Vet någon om detta levereras med kikarsikte eller är det bara med på bilden? Om det medföljer är det något att ha?
För att följa länken så måste du registera dig.
Återgå till Luftgevär (Fjäder & Gasfjäder)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster