Idag har det varit en härlig dag med våra fantastiska gäster!
Efter frukost, som vi åt mycket olika tid......någon sov lite längre än andra, for vi iväg på en roadtrip!
Jag, Pellegrini, Beangan och AlfredH tog en tur till Älvsbyn!
Där har dom ett Bensinmuseum som jag har velat besöka länge men det har aldrig blivit av!
När vi kom dit möttes vi av rostiga bilar som även var till salu!
Jag fotade den vackraste av dem!
För att följa länken så måste du registera dig.Sedan gick vi in!
Jag måste säga att de 40:- som inträdet kostade var VÄL spenderade pengar!
Helt fantastiskt mångla prylar!
Allt från modellplan, oljedunkar, bilar, skyltar, lampor och bilar till reklam med pinuppor!
Här följer lite bilder!
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Hmmm.....
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.En liten cool gris!
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Pellegrini fotar ett föremål som gjorde honom helt lyrisk!
Han får berätta om det själv!
För att följa länken så måste du registera dig.Beangan.....otäckt aktiv med sin kamera!
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Alfred H!
Även han imponerad av stället!
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Korv!
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Hmmm....
Vet inte vad det var för hårpryl men den såg lite läskig ut!
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Undrar om denna reklam vore tillåten idag.....
Allt för er, grabbar!
För att följa länken så måste du registera dig.Dåtidens "myggjagare"!
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Efter det har vi haft en otroligt trevlig kväll med porterstek och skåne-tillagad potatis!
Det är inte bara festen som är målet utan även att ha ett gäng campare här!
Kram på er!