Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Trimmaren skrev:JAg försökte sälja ett luftgevär och en ljuddämpare från tyskland gjord för luftgevär, men polisen kom hem till mig.
En på miljonen och ville att jag skulle ta fram gevär och dämpare, visst gjorde jag det och dem har beslag tagit detta gevär samt dämpare, en luftpistol, ett äldre stiga luftgevär, kikarsikten.
Detta vart snart 6 månader sedan och de enda jag vet är att jag är "misstänkt för vapenbrott" men dem vet inte hur dem sak gå till väga för att detta är en ljuddämpare för luftgevär.
Trimmaren skrev:Roliga är att jag har inte fått några papper alls samt bett om papper men inte fått, dem säger att dem skickat papper till mig men jag har inte fått några papper, och ja den är i 10Joul
Kapten Kamin skrev:Till Admin: Trimmares fall kanske förtjänar en egen tråd.....
Etienne skrev:Men alltså, du måste ha någon dokumentation från tillfället då prylarna beslagtogs?
Eller stod det bara en person utanför din dörr och sa att dina vapen, inklusive tillbehör, skulle beslagtas; inga papper, inga "kvitton"/förteckning, protokoll, eller något annat?
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 22 gäster