Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
atte69 skrev:Äntligen en martyr vid fronten halleluja. Sitter som på nålar .detta är VERKLIGEN intressant detta är väl ett resultat av när makten läser paragrafer o åsidosätter sunt förnuft vilken polis har inte haft ett lv som barn?
Troligen ingen !.taskig barndom e ju lätt o skylla på
Silwer skrev:...
Så kan det gå när inte haspen är på och det gissas hejvilt av folk.
atte69 skrev:Naturligtvis inte någon åtalseftergift på ett licensfrittvapen Det var o inte menat att tolkas ordagrant .ber om ursäkt för detta .jag försökte att se bilden framför mig med poliser som då beslagtog luftgevär med tillbehör som lagen då säger .men då undrade jag hur det såg ut i huvudet på dom ? Om dom kände att dom gjorde en stor insats att skydda o värna om medborgaren då dom utövade sin tjänst .ej at föringa. Uppenbarligen vet ju varken vi eller dom vad lagen säger eller betyder eller hur den skall tolkas.var väl fel att använda ordet martyr men jag tror ni vet vad jag menade .om någon blev irriterad denna gång ber jag om ursäkt
Etienne skrev:Fast utfallet betyder i praktiken ingenting förrän (om...) det hela kommit upp i minst hovrätten. Innan dess är det inte inte prejudicerande och har således ingen betydelse för liknande fall.
Superbee skrev:Trimmaren: har du fått något diarienummer, skriftlig delgivning om misstanke eller dylikt?
Trimmaren skrev:Roliga är att jag har inte fått några papper alls samt bett om papper men inte fått, dem säger att dem skickat papper till mig men jag har inte fått några papper, och ja den är i 10Joul
Etienne skrev:Fast utfallet betyder i praktiken ingenting förrän (om...) det hela kommit upp i minst hovrätten. Innan dess är det inte inte prejudicerande och har således ingen betydelse för liknande fall.
Återgå till Övrigt, luftvapenrelaterat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster