Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Leopold skrev:Dock laddar han som en fjant... hur många gånger har jag inte sagt...
janned skrev:Blir det Lördagen 27/12 eller....?
Geten skrev:Är det skyttekort och medlemskap som gäller eller går det att ställa upp som nybörjare och utböling?
Batistuta skrev:Geten skrev:Är det skyttekort och medlemskap som gäller eller går det att ställa upp som nybörjare och utböling?
Det har vi inte tänkt på att informera om, normalt är väl medlemskap i någon skytteförening. Men du är välkommen, det blir som en provapådag för dig
thorgus skrev:Sicket elände att det skall vara så jämrans långt att åka, får nog tåla mig med tripp till Mörrum till våren - ha en bra dag
Batistuta skrev:Pistol.
20 skott, 2x10 på en pistoltavka och samma skjuttid och provskott som för gevär.
_Axel_ skrev:Batistuta skrev:Pistol.
20 skott, 2x10 på en pistoltavka och samma skjuttid och provskott som för gevär.
Hur ska ni poängräkna 20 skott i en tavla?
Rangemaster skrev:Hur har ni bestämt det gällande klassindelning, skyttekläder och skjutlag? - det finns stor risk att några får vänta på sin tur. Det blir alltid smidigare på en tävling om skyttarna får tilldelade skjuttider.
Vilka tider gäller?
Är det bara stående som gäller, även ungdomar?
Jag föreslår öppen klass, skyttekläder ej tillåtet samt att tävlingen börjar 08.00 och därefter nytt skjutlag var 45:e minut.
Usch, nu blev jag jobbig!.....
Batistuta skrev:_Axel_ skrev:Batistuta skrev:Pistol.
Hur ska ni poängräkna 20 skott i en tavla?
Lite otydligt kanske men jag menar 10 skott på varje pistoltavla. Totalt två tavlor = 20 skott.
Återgå till Skytte Tävlingar och träffar Etc.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst