Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
martinw skrev:Skönt att det inte var dom bästa av vanliga jsb, utan en helt ny sort.
Vet du om det fanns flera batcher?
På med vantarna och skjut 50m nu...
Sir ville skrev:Tomaz : Har du mätt huvdiametern på de så de håller jämn mått ? Förmodligen så gör de det rätt bra men tänkte ifall du hunnit mäta nåt ??
Deepoff skrev:Det här är min vägning av en burk JSB:s RS, har nån gjort något liknande med premium?
Deepoff skrev:Det här är min vägning av en burk JSB:s RS, har nån gjort något liknande med premium?
tomryb skrev:Jag skickade ett mail och frågade svaret blev...
dano_swe skrev:Kan vi inte göra som så att alla som ska tävla i FT till våren enas om att INTE köpa den här ammon? Blir billigare för alla då.
dano_swe skrev:Kan vi inte göra som så att alla som ska tävla i FT till våren enas om att INTE köpa den här ammon? Blir billigare för alla då.
Tomaz skrev:Tänkte bara visa hur mitt improviserade bänkskyttestöd såg ut som jag hade att tillgå vid mitt test igår, inte helt optimalt haha..![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
Tomaz skrev:Den vanliga JSB Exact som jag använde som referensdiabol, är en utprovad och mycket välskjutande batch...
gubbe skrev:Tomaz skrev:Den vanliga JSB Exact som jag använde som referensdiabol, är en utprovad och mycket välskjutande batch...
Stämde din "gamla" inskjutnings tabell med premium?
Tomaz skrev:Idag släpade jag bössan med tillbehör genom djup snö, 600m fram till min skjutplats vid sommarstugan...
Nej jag gillar inte kyla och snö, men vad gör man inte för att testa lite diaboler...
För att följa länken så måste du registera dig.
martinw skrev:Mina premium sitter fast "in transit" från hamburg till gud vet vad.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst