Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Leopold skrev:men att snubbla omkring i skogen med laddarmen fullt utfälld - som det ju blir på många bössor - är uteslutet.
Leopold skrev:men att snubbla omkring i skogen med laddarmen fullt utfälld - som det ju blir på många bössor - är uteslutet. Gissar att vi får diskutera detta i en ny tråd.
Batistuta skrev:Roligt att ni håller igång grabbar. Jag har haft sportlov med diverse aktiviteter. Vinterkräksjuka och en mystisk förkylning med feberfrossa som hållit i sig hela lovet. Inte ett skott, knappt jag varit utomhus![]()
Men nu börjar jobbet på måndag igen så då är det väl dags att blir frisk
börne skrev:Glömde att skriva att vid lite trevligt väder ville janned dra igång månadstävlingarna i FT nästa lördag & jag var inte sen att hänga på även om jag sa att det är kanske inga som villJag vet att det är osäkert med vädret så här års, men är det inte äckligt kallt, snöar, regnar eller stormar går det alldeles utmärkt att skjuta FT så kom igen nu alla
![]()
Jag tycker att vi döper det till Vikingapangen... årets "viktigaste" tävling, detta är inte alls en pik till Bati![]()
Ska se om jag kommer på fler roligheter ikväll, är lite rödvinsfull just nu
janned... jag har hittat skyttekläder till årets säsong, endast 349 riksdaler![]()
![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
sigge63 skrev:![]()
![]()
börne skrev:janned... jag har hittat skyttekläder till årets säsong, endast 349 riksdaler![]()
![]()
börne skrev:Blev liiiiite reklam för klubben i årets första Skyttesport
börne skrev:Blev liiiiite reklam för klubben i årets första Skyttesport![]()
Batistuta skrev:Har du fortfarande kontakt med hon Sofia
Shot to thrill skrev:Beata, Hugo och jag tänkte packa bilen full med bössor och korv och köra ner för att skjutalite på lördag för det ser ut att bli väder för det, är det fler som skall dit?
Batistuta skrev:Har du fortfarande kontakt med hon Sofia
börne skrev:Shot to thrill skrev:Beata, Hugo och jag tänkte packa bilen full med bössor och korv och köra ner för att skjutalite på lördag för det ser ut att bli väder för det, är det fler som skall dit?
Jag & janned ska dit i alla fall.
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster