Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Dudda skrev:Tror vi var 9 om jag räknat rätt! Frank är ju arbetsledare och bör veta!
Frank69 skrev:Tog en hel del bilder...
gubbe skrev:Frank69 skrev:Tog en hel del bilder...
Toppen reportage Frank.
Dudda skrev:Snyggt jobb med fotograferingen Frankie!
Johanna skrev:Vi längtar efter våren här uppe! Då den kommer så ska jag bombardera er med mina reportage!
Johanna skrev:Vi längtar efter våren här uppe!
gubbe skrev:Frank69 skrev:Tog en hel del bilder...
Toppen reportage Frank.
Sir ville skrev:Nästa gång. Tänkte försöka hänga hos er i vart fall en gång varannan vecka.
Sir ville skrev:Frank69 skrev:Jösses... det låter som att Ville har blivit en mjukis Svenne...![]()
Har han verkligen legat av sig så han inte har nått manligt Finskt kvar i sig...![]()
Trodde sådana utlandsfinnar blev psykologer...
För att följa länken så måste du registera dig.
Jep ! Jag fick läsa på Duddas inlägg två gånger och tänkte att han går på droger eller försöker imponera F.Axelsson (som följer tråden), men fattar nu att han ville driva med mig - o lyckades.![]()
Saken blev inte bättre av att Mr Strongman tog det hela på allvar och hängde på. Hur kasst det nu än må ha varit igår på de 100m så presterade ju bössorna tätare träffbilder på det avståndet än vad hans Hatsan klarade på 8 meter när det begav sig. Alltid en tröst ..
EDIT : Blev biten av BR på LV på riktigt långa avstånd. Jag funderar nu ifall jag ska skaffa en ny .25 på licens med en egen högförstorande sikte med rätt riktmedel för ändamålet. Dock så räcker det med Vulcan .22 och blir då även mer utmaning.
Behöver dock på tok mer sikte till den än den där MTC Connect som satt på. MTCn är skitbra för det ändamålet den är gjort till (jakt,rörliga mål, plinking) men räcker inte för allvarlig målskytte utöver 35m för min del.
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster