Anonymous

Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Frank69 skrev:För er som önskar vara aktiva medlemmar finns mer info här:
För att följa länken så måste du registera dig.
Snabbis...![]()
200kr/år till Bankgiro: 5783-8724 ( Glöm inte att namn och adress på inbetalningen )
Christian2014 skrev:Går med när lönen kommer!
Frank69 skrev:Får erkänna...![]()
Har tyvärr glömt vem jag förlorade vadet om den livsviktiga diskussionen vi hade vid grillningen till...![]()
Så skriv gärna era namn här så jag kan sköta min del av vadet!
Sir ville skrev:Frank69 skrev:Tackar alla skyttar för en fantastisk skyttedag i vårsolen!
Lite tokiga var vi som satt i skuggan... men vid den obligatoriska grillpausen så fick vi njuta av solstrålarna.
Det var rätt trångt på banorna idag... en hel del nya skyttar var och hälsade på... vilket var glädjande!![]()
Kommer tyvärr inte ihåg namnen på er, så ni får ha överseende med det tills det fastnar...![]()
Dagens skjutavstånd var från 25m till 100m... med mycket besvärliga vindar.
Så det var en utmärkt träningsdag och vi fick nytta av alla vindflaggorna.
Tog en del bilder:
Här är några av de nya skyttarna, som instruerar en yngre talang hur vapnet fungerar.![]()
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.
Lite skyttesnack... från vänster: Parabola, Jögge, sittande Offire & skytt 4 kommer jag inte ihåg namnet på...![]()
I mitten, ännu en ny skytt... som jag också glömt namnet på... kom till banan på MC med luftvapen på ryggen!![]()
Till höger Dudda förståss...![]()
Jögge som luftar sin EV2:a... jag och Jögge var nog de enda som sköt i 16J klassen idag. (bild 2 paparazzi bild...)
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.
Fidde som rekar för dagens skytte, och långhålls skytte med Bobcat.
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.
Dudda skjuter långhålls skytte med sin nybesiktigade Bobcat, och stående skytte med Anschutz 22Lr.
Fantastiskt skytte stående... träffade en spinner gång på gång, storlek 1krona, avstånd ca 53meter i kraftig sidvind.
Och långväga finbesök av några Björnstorpskyttar...
Jögge hälsar Christian2014 (till vänster) och Ville välkomna!
Får passa på att tacka Ville för lån av Sako Quad, med nya fantastiska långhålls siktet monterat på!![]()
Grym rigg det där!![]()
Och tack även Christian2014 för lån av en grymt kul Ruger 10/22 Tactical!![]()
Offire var dagens grillmästare:
Blandade bilder:
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.
Och en filmsnutt...![]()
Upptäckte en förbryllande sak : Har inte skjutit ett skott med bössan efter Dudda. Bytte ju till andra ringar kvällen innan Tåstarp o hann inte skjuta in siktet. Det var siluettskytte i B-torp ikväll så jag sköt med Annien - som gick 15 cm till höger och lika mycket för högt på 50m.
Hur han kunde träffa nåt med bössan är ett mysterium om nu killen inte har brytningsfel som inte är ur denna världen ..![]()
Sir ville skrev:Sugen o åka till Tåstarp igen nu på Lördag o lufta Vulcanen.
Ska någon dit då ??
Sir ville skrev:Sugen o åka till Tåstarp igen nu på Lördag o lufta Vulcanen.
Ska någon dit då ??
Milner skrev:Det behövs 4 blomlådor 80-100cm för att få kulfången klara. Någon som har några liggande?
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: bojos och 2 gäster