Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Batistuta skrev:TheFoes skrev:Batistuta skrev:Anmäld sedan länge såklartFår samtidigt passa på att tacka de ansvariga för allt jobb de lägger ner. Det är ett stort projekt att starta upp en FT-sektion. Vill ni ha någon hjälp på tävlingsdagen är det bara att säga till
Tack Bati, uppskattas mycket. Ta med dig några mörrumare och hälsa på imon
Imorgon har jag träning med mina debutanter, ska se o jag kan locka med dom till Vittsjö-tävlingen också. De kan bli farliga i framtiden
TheFoes skrev:Batistuta skrev:TheFoes skrev:Batistuta skrev:Anmäld sedan länge såklartFår samtidigt passa på att tacka de ansvariga för allt jobb de lägger ner. Det är ett stort projekt att starta upp en FT-sektion. Vill ni ha någon hjälp på tävlingsdagen är det bara att säga till
Tack Bati, uppskattas mycket. Ta med dig några mörrumare och hälsa på imon
Imorgon har jag träning med mina debutanter, ska se o jag kan locka med dom till Vittsjö-tävlingen också. De kan bli farliga i framtiden
Du är en grym ambassadör för FT.
Sir ville skrev:Behöver Depå-Tanterna en licens eller skyttekort ? Jag hade nog kunnat dra med ett par killar till den klassen ifall det inte behövs. Chefen har blivit ordentligt biten på LV-skytte så han är nog lätt övertalad. Samma gäller ett par andra killar från jobbet.
gubbe skrev:Anmäld.
Ska bli skoj att komma till Vittsjö igen.
TheFoes skrev:Ser framemot att träffa dig Gubbe
Leopold skrev:21 deltagare så långt, föranmälan kan göras till och med onsdag nästa vecka (20/5)!
Hittills har vi 8 skyttar i PCP 16J som verkar bli den största klassen men vi hoppas att bla debutantklassen kan toppa detta i slutänden!
Självklart kan man dyka upp på tävlingen utan föranmälan men för planeringens skull är det väldigt bra om ni kunde göra detta.
Leopold skrev:Haha... MSG är allt annat än trötta!
dano_swe skrev:...ser inte ljust ut ...
soren skrev:..hoppas det kommer många till er lycka till med er start inom FT
David_M skrev:Vad har ni beställt för väder till tävlingen?
Jag sökte på Vittsjö på YR.no och där kan man läsa: uppehåll, 17 grader och svaga ostliga vindar. Verkar lovande!
Jag ser fram emot att få tävla hos er på söndag, det jobb ni lägger ner på förberedelser är beundransvärt!
/D
Återgå till Skytte Tävlingar och träffar Etc.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster