Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
fiffy skrev:Vad morgontrötta ni är, jag var där mellan 0800 och 1000 helt självFin bana är det, jag ser fram emot flera bra skjutningar där.
Milner skrev:Kulfången till 100m är klara och står nere vid vallen. Någon eller några får måtta in höjden dom står bäst på och det som behövs till det är några 45x70 i rätt längd och en skruvdragare. Skruv och bits finns i stugan. Massor av tack till Roger.![]()
jögge skrev:Kommer i morgon o testar nya bössan om inget ställer till det
Frank69 skrev:Det blev en härlig dag i solskenet på banan idag!![]()
7skyttar var på plats...
Dagens man var Anders som röjde hela vägen från gräs och även en bred stig fram till 100m vallen.![]()
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.
Får tacka Milner & Co för de fina kulfången till 100m banan!![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
Först på banan idag var skribenten och jögge, hans agenda var att få siktet injusterat på den nya Daystate MK4!
Han fuskade lite genom att läsa manualen till de justerbara Sportmatch fästena...![]()
![]()
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.
IcemanCharlie tog med både söner & vovven till banan och alla njöt visst av skyttedagen.
På sista bilden ser man även att Anders pustar ut efter dagens arbetspass.
Dudda som visar vad en AA kan prestera... blev några ruggit fina grupper på tavlorna idag trotts en del vind.
Då och då fick vi rensa tavlorna från flygfä som trodde det var en säker landningsplats...![]()
Själv sköt jag med TX för hela slanten...![]()
IcemanCharlie skrev:1000 tack till alla berörda, kommer att peppras snarast
Sir ville skrev:Skit i Föreningen !
Sir ville skrev:Jag kan sponsra med 1000 st såna här :http://skytteservicealmhult.se/visa_produkt.asp?t=Spegel+tom%2E+ring+1%2C+1000st&id=419&lang=sv . Frank:: Beställ och PMa mig din Swisch
Sir ville skrev:Har Dudda sffad sig en AA igen ?? WTF ??? Eller detta är en arrangerad bild med Jögges rig ?
Återgå till Skytteklubbar och föreningar
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster