Stort tack till Vittsjö för en skoj & väldigt utmanande FT tävling
Förväntansfulla skyttar redo för att delas upp i sina skjutlag, själv hade jag robban75 & FlyBear i mitt skjutlag... tack för en trevlig dag
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Riktigt skoj att denna välkända man tittade förbi & det var nog fler än jag som uppskattade det visade intresset
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Särskjutning om tredje plats... Kapten kamin missade sitt första försök.
För att följa länken så måste du registera dig.Sedan började martinw & AT44? peppra målet
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Det slutade med att bilar backades & skjutplatsen flyttades bak ett antal meter för ett avgörande.
För att följa länken så måste du registera dig.Detta gav resultatet att AT44? tog hem tredjeplatsen, martinw fjärde & Kapten femte
För att följa länken så måste du registera dig.janned blev väldans nöjd över att för första gången i sitt liv ha vunnit något
För att följa länken så måste du registera dig.Vinnarbilden... fan att man aldrig får va med där... måste öva mera
För att följa länken så måste du registera dig.Vi som inte hade så långt hem stannade en stund & hjälpte till med fallmålen, en grej som i fortsättning jag vet skulle uppskattas enormt av den arrangerande klubben, alla som anlägger en
FT bana vet hur sliten man är efter en tävlingshelg. Så detta tycker jag att vi som har möjlighet till helt enkelt bara gör som en rutin i fortsättningen
För att följa länken så måste du registera dig.poho pekar & säger att jag ska fota ...
För att följa länken så måste du registera dig.Batistuta
För att följa länken så måste du registera dig.För att följa länken så måste du registera dig.Det var Beata som tog sönder pinnen
För att följa länken så måste du registera dig.