Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Frank69 skrev:Har skickat en förfrågan till Rowan Engineering om att tillverka ett roterbart avtrycke till HW/Rekord avtrycken.
Så får vi se hur det går...
atte69 skrev:fy vad kul ....mest för dig om du lägger ut spårningsnummret så kan vi alla sitta hemma o se var ditt paket är så är det ju nästan som att det är mitt paket med,,det blir ju det mest spårade paketet dom skickat,så slipper du berätta när du fått det ,,fast de kanske inte var en så bra ide,,, om du vill ha det i fred,,
Air skrev:Spännande med paket det växer man alldrig ifrån.Har fått hem ett paket från England men
det får jag inte öppna innan fredag min födelsedag. Det är min andra stora hobby modellflygplan man är ju bara 51år ung än.
Frank69 skrev:Jag vet inte om transporten har stannat upp eller de inte har omlastat/registrerat in paketet på nått delstopp.
Men sedan 02.06.2015 23:56 så finns paketet ca 6mil söder om Hamburg. Står att det väntar på sampaketering.
Något som är lite kul i spårningen är att det står att paketet skall ta Route 0302 vilket är via Malmö.
TheFoes skrev:jag kan stå vid bron o vänta in den har ändå lite rast senare
Frank69 skrev:TheFoes skrev:jag kan stå vid bron o vänta in den har ändå lite rast senare
He, he...![]()
Ärligt talat så satt jag och räknade & kollade på rutten ner till butiken innan jag beställde.![]()
Funderade på att ev ta det på en liten sommar utflykt... o övernatta på nått Gasthaus i närheten.
Men kunde inte vänta så länge...
TheFoes skrev:Finns annars en butik som ligger precis vid gränsen mellan tyskland och danmark det är en jaktia butik typ fast tysk. Där har dom massa luftbössor och annat weihrauch diana. Frankonia heter det tror jag.
Don Tomaso skrev:Det är ju nu det tar tid, när paketet väl anlänt Sverige.![]()
Köpte lite reservdelar till min traktor i våras och det gick fortare i och från USA än vad det senare tog i Sverige.
robban75 skrev:Fin bössa. Har ju hw98 odom e snarlika. Såg dock att din pipa ser ut att va ganska kort jämnfört med min ?eller är d en synvilla?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster