Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
atte69 skrev:Vad tråkigt du kommer att få ..Jag kan hjälpa dig om du vill...
atte69 skrev:fick lite köpbehov nu ...får kolla kontot ..det kan ju finnas nått därute som man "behöver " för sitt välbefinnande ...
atte69 skrev:det blir nog en fin bössa frank
Air skrev:Ser fin ut trevligt med bilder på den nyaste varianten av 95/98 serien. Nyhet för mig är att det verkar som att det är specifika fjädrar tillverkade beroende på kraft man ska ha.Inga fler kapade FP fjädrar vore skönt att slippa.Lite tveksam till piplängden om man går över 10J. Men går ju lätt att sätta exv.någon piptyngd/kompensator i lagom längd fram för lite mer hävstång. Bra ide att lägga lite brickor blev perfekt för 10J.
atte69 skrev: ,,,avundsjukan växer inte ,,,,inte,,,inte nått ,,,SKITSNYGG,,,
Air skrev:Lite tveksam till piplängden om man går över
10J
börne skrev:Skulle jag mot förmodan köpa en HW hade en HW98 legat bra till, gillar den fetare pipan på den, men stocken är fin att hålla i. Klämde lite på en senast jag var hos Tobbe. Hur lång är pipan på denna Frank? På min TX200HC är den ju bara 243mm om jag minns rätt, denna ser inte så lång ut heller.
Frank69 skrev:Pipan är inte Fetare på en HW98... det är ett rör utanpå den pipan.
börne skrev:Frank69 skrev:Pipan är inte Fetare på en HW98... det är ett rör utanpå den pipan.
Jag vet... men den ser fetare ut = snyggt
TheFoes skrev:grattis till bössan frank!
Frank69 skrev:Var det någon som la märke till hålet bak på systemet?
Automatsäkringen har aldrig använts på vapnet utan ligger i säkert förvar långt bort ifrån vapnet...
hegge skrev:Frank69 skrev:Var det någon som la märke till hålet bak på systemet?
Automatsäkringen har aldrig använts på vapnet utan ligger i säkert förvar långt bort ifrån vapnet...
Ja och den ser ut att sakna pippackningen också, ska det vara så eller ser jag fel?
TheFoes skrev:Du har fel. Den är genomskinlig och syns ej.
hegge skrev:Ok, där ser man. Ny modell av pippackning alltså.
Frank69 skrev:
Nu är licens ansökan inlämnad & betald.![]()
Ca 18v handläggningstid/kötid.
Så vi får se till mitten av oktober om den dyker upp.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster