Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
dano_swe skrev:Ja, man kan gå två rundor om man är snabb. Jag hade dock inte rekommenderat det.
Tomaz skrev:Blir säkert bra, kändes bara som en lång genomgång mellan 9:30 till 10:00...
soren skrev:Tomaz skrev:Blir säkert bra, kändes bara som en lång genomgång mellan 9:30 till 10:00...
Vad nu då har du bråttom, men banan är lång det tar en tid att gå ut till respektive start nr
Tomaz skrev:soren skrev:Tomaz skrev:Blir säkert bra, kändes bara som en lång genomgång mellan 9:30 till 10:00...
Vad nu då har du bråttom, men banan är lång det tar en tid att gå ut till respektive start nr
Nä men har man en bit att åka så kanske man vill ha inskjutningen öppen till så nära inpå start som möjligt..
Förflyttning till stationerna låg ju 10:00 till 10:15...och inskjutningen stängde redan 9:30...Men strunt samma vi anpassar oss till vilka tider ni vill...
Kapten Kamin skrev:Lars30 skrev:Då var jag och barnen anmälda.
Härligt!
Fram med Juniorerna.
sfe skrev:Dum fråga kanske men: går det att närvara som åskådare?
gubbe skrev:och att det inte är så "märkvärdigt" som en del vill antyda.
sfe skrev:Dum fråga kanske men: går det att närvara som åskådare?
Jag är nyfiken på konceptet och skulle vilja se det "LIVE". Troligtvis kommer jag väl inte att ha tid på lördag men ändå...
börne skrev:Ja nu längtar man, ska även bli kul under fredagen då vi blir ett gäng som åker upp & ska bo på samma vandrarhem.
Blir jag, janned, Bati; AT44?, poho, Leopold, pan & The Foes... hoppas på en fin utesittarkväll med ett par goda
TheFoes skrev:Inte för mångahoppas jag
då blir det svårt att sikta nästa dag
börne skrev:TheFoes skrev:Inte för mångahoppas jag
då blir det svårt att sikta nästa dag
Skrev ju ett par
Återgå till Skytte Tävlingar och träffar Etc.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst