Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
Nitro skrev:Skyttefest i Skåneland 25 Juli 2015
Då Johanna ska göra en road trip runt om i Sverige och bland annat hit, så blir det ju lysande om vi har en skyttefest här också om inte annat i enklare utförande
Alla forumbröder/systrar är såklart välkomna även med familjemedlemmar.
Det blir enklare tävling i både FT och BR. Ni har även möjlighet att "plinka" och testa varandras bössor.
Vad det gäller mat så håller jag med grill och ni tar med er den mat som ska grillas. Jag kan köra några kilo strips i ungnen och göra en del sås om så önskas. Bord och sittplatser kommer såklart att finnas om ni inte kommer i hundratal![]()
Övernattning - Har gott om plats utomhus så tält/husvagn är det som gäller. Jag har kompressor till att blåsa upp luftmadrasser med![]()
Detaljer kommer senare
Anmäl dig helst här http://www.luftvapen.info/calendar.php? ... &calEid=19
Annars via PM.
Kommer säkert:
Johanna
Kommer kanske:
Hade varit superskoj om vi blir ett rejält gäng på denna fest
Nitro skrev:Du kommer väl och hjälper till att göra festen lyckad
börne skrev:Vi kan väl bestämma en fredagskväll eller söndag framöver så kan vi reka lite... lördagar pangar jag ju
Christian2014 skrev:Suger på karamellen.... Sista helgen innan man skall börja jobba igen..... Sedan är det väl tveksamt om man har något kvalitetsluftvapen då heller.... Blir säkert fantastiskt kul dock.
Nitro skrev:Du har helt rätt det blir ingen 50 målsbana med 25 stationer![]()
Ca: 10 stationer blir det med 2-3 mål per station.
Dock har jag insett att det blir svårt med linor på hälften av stationerna, så där blir det spinners
Återgå till Skytte Tävlingar och träffar Etc.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster