Välkommen Gäst
Moderatorer: Leopold, Nitro, atte69
robban75 skrev:en helbild vore inte fel.*nyfis*
robban75 skrev:på din Hw95 med airstrippern monterad
Frank69 skrev:Time for some photoshooting...![]()
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.
robban75 skrev:Hur blev den med trimkittet?
Frank69 skrev:börne skrev:Den finns med på varenda bild på min bössa, tex den här från helgens RM.
Vill du ha en närbild får jag ta en ikväll efter jobbet. Gillar när det rena aluminiumet bryter av mot det svarta.
Tackar för bilden!![]()
Och jo en närbild vore inte fel... så kan man studera den lite bättre.
börne skrev:Vill du ha en närbild får jag ta en ikväll efter jobbet. Gillar när det rena aluminiumet bryter av mot det svarta.
TheFoes skrev:Tycker det är bra att du testar alla, viktigt med input från olika tillverkare än så länge har bara Ulf gjort ett seriöst reportage om kit till hw så nu är det din tur o göra detsamma med v mach. Ska bli spännande o följa detta.
Frank69 skrev:Så skall det testas en 10J setup...
V-Mach är ju väldigt duktiga på att fetta in rejält och överallt...![]()
![]()
För att följa länken så måste du registera dig.
Gav pistongpackningen en droppe olja för att underlätta monteringen, överflödigt torkades bort.
För att följa länken så måste du registera dig.
Då var det dags att föra in pistongen sakta och försiktigt så inte packningen får skador.
Använde en "mjuk" och trubbig tesked som hjälpmedel.
Den främre styrningen från V-Mach kittet passar riktigt bra på den originala 7,5J fjädern.
V-Mach skriver att de rekommenderar 2 av brickorna framför främre styrningen så det kör jag också med.
(Alla brickor är avsedda att monteras där om man önskar/behöver använda fler av de som medföljer)
För att följa länken så måste du registera dig. För att följa länken så måste du registera dig.
Så var det dags för den bakre styrningen som glider över upphakspinnen på pistongen, det gjorde inte Konceptuskittet på min TX200 så den fick kapas några mm, men här funkar det rikrigt bra.
Så är det dags att samla vapnet och testskjuta...håll tummarna för att kraften ligger nära 10J...
![]()
![]()
Förresten... är det någon som fortfarande följer tråden?![]()
TheFoes skrev:Ser bra ut frank. Den kommer nog gå så jävla mjukt att inte du inte ens märker rekylen.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster